:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

این چه وضعشه اخه ؟!!!!!

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۱۷ ب.ظ

چرا اکثر خواننده‌ها مخاطبشون دختره؟!
چرا یکی نمیاد بخونه ابوالفضل چه قشنگه چشمات، ابوالفضل چه میخنده لب‌هایت! واقعا ابوالفضلا هم نیاز به روحیه دارن خب!

  • 00:00 :.

نظرات  (۹)

چون خواننده ها. مرد اند 😂😂😂😂

یعنی اونایی که شما گوش دادین یحتمل

 

پاسخ:
مگه خواننده های زن از مردا می خونن ؟

نمی خونن مگه  ؟

نمیدونم خودم زیاد از صدای زیر خوشم نمیاد ...

 

پاسخ:
نه من نشنیدم برام یه تحقیق بکن لطفا :)

دادا غصه نخور خودم واست میخونم.

 

تو که چشمات خیلی قشنگه 

میذاری جورابامو داخلش بشورم :دی :))))))))

پاسخ:
زنگ می زنم بچه ها با نیسان ابی بیان بریزیم رو سرت انقدر بزنیمت تا درست بشی

حالا که اینطور شد واست نمیخونم باهاتم قهرم 

پاسخ:
همون بهتر :))))))
قهر قهر تا قیامت خخخخخ

خدایی انتخاب بین اسم طناز و ابوالفضل مثل انتخاب سر کیک شکلاتی و تی تاپ می مونه:)

پاسخ:
دستت درد نکنه یعنی من تی تاپم ؟!!!!!

گرشا جان اون آهنگی رو بودا که گفتم واسه داداش ابوالفضل بخونی ها دیگه لازمنیست بخونی نمیخواد کنسل شد .

پاسخ:
برو بابا خالی بند

نمی دونم والا!:)

 

پاسخ:
خیلیم گل و ماه تو چشم بصیرت نداری :)))))

اتفاقا چشم بصیرت تی تاپ ها رو دارم:)

پاسخ:
پا میشم میام انقدر می زنمت انقدر می زنمت 

XDXDXDXDXD

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی