:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

 

ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﯾﻪ ﺣﻤﺎﻝ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ : ﯾﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ
ﺧﺮﺩﺍﺩ : ﯾﻪ ﮔﺪﺍ
ﺗﯿﺮ : ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺑﻘﺎﻝ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﯾﻪ ﻗﺼﺎﺏ ﺳﯿﺒﯿﻠﻮ
ﻣﻬﺮ : ﺍﻻﻏﻪ
ﺁﺑﺎﻥ : ﯾﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺭﻭﺍﻧﯽ
ﺁﺫﺭ : ﯾﻪ ﺍﺣﻤﻘﯽ
ﺩﯼ : ﯾﻪ ﮐﻮﺗﻮﻟﻪ ﭼﺎﻕ
ﺑﻬﻤﻦ : ﯾﻪ ﻣﯿﻤﻮﻥ
ﺍﺳﻔﻨﺪ : ﺍﺳﺘﺎﺩﻡ
1 ﺯﺩ ﺗﻮ ﺳﺮﻡ
2 ﻓﻬﻤﯿﺪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ
3 ﺑﻪ ﻣﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩ
4 ﺑﻬﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺩﺍﺩ
5 ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻦ ﺷﺪ
6 ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩ
7 ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩ
8 ﮔﻔﺖ ﺑﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ؟
9 ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻞ ﺩﺍﺩ
10 ﻣﻨﻮ ﮔﺎﺯ ﮔﺮﻓﺖ
11 ﺑﻪ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﺍﺩ
12 ﺑﺮﺍﻡ ﻫﺪﯾﻪ ﺧﺮﯾﺪ
13 ﺑﻪ ﻣﻦ ﭼﺸﻤﮏ ﺯﺩ
14 ﺑﺎ ﻣﻦ ﺭﻗﺼﯿﺪ
15 ﻣﻨﻮ ﻋﺎﺷﻖ ﺧﻮﺩﺵ ﮐﺮﺩ

16 ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻣﯽ
17 ﻣﻨﻮ ﺑﻮﺳﯿﺪ
18 ﺑﻬﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﺩﺍﺩ
19 ﻣﻨﻮ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﮐﺮﺩ
20 ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ
21 ﺍﺯ ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭﯼ ﮔﺮﻓﺖ
22 ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ!
23 ﺑﻪ ﻣﻦ ﺣﻠﻘﻪ ﺩﺍﺩ
24 ﺍﺯ ﻣﻦ ﺟﺪﺍ ﺷﺪ
25 ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﯾﻪ ﺑﻮﻭﻭﻭﻭﺱ ﺑﺪﻩ
26 ﺑﻪ ﻣﻦ پیشنهاد سواری کرد
27 ﻣﻨﻮ ﺳﻮﺍﺭ ﺍﻻﻏﺶ ﮐﺮﺩ
28 ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻠﻔﻨﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﻧﺪﺍﺩ
29 ﻣﻨﻮ ﺑﺮﺩ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ
30 ﻟﺐ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺯﻡ ﮔﺮﻓﺖ
31 ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺍﯼ

ﻣﺎﻩ ﺗﻮﻟﺪﺗﻮﻥ ﻭ ﺭﻭﺯﺵ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺑﺰﺍﺭﯾﻦ
ﺟﻮﺍﺑﻬﺎﺭﻭ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﯼ ﮐﻢ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۹)

یه گوسفند بهم گفت یه بوس بده 😂💔

پاسخ:
خخخخخخ بد شانسی هستی

نمیگم باووو

بچه مچه زیاده زشته :")))

پاسخ:
خخخخخخخ پ بیخیال

یک حمال گفت بیام خونتون ؟

آآآآ 😂 😐 😶 🙄 

پاسخ:
خخخخخخخخخخو

یه گوسفند منو گاز گرفت :/

پاسخ:
نوش جونش گوشت تنش بشی خخخخخخ

دقیقا 😂💔

پاسخ:
درست میشی نگرلن نباش خخخخ

خو چیه ؟

خب یک حمال گفت بیام خونتون دیگه 😂 😄 😅

منم گفتم نه ، برو آقا برو مزاحم نشو ، به حریم شخصیِ مردم احترام بذار 😂 😐 😶 🙄 ( چقدر خنده دار بود اصلا از خنده غش کردم 😐 )

پاسخ:
خخخخخخخ
حق انتقاد ندارین چون من انتقاد پذیر نیستم خخخخخ

اونقدرا هم بد نیستااا

 

 

اگه پنج روز دیر تر بدنیا میومدم افتضاح میشه  😂💔

پاسخ:
چی می شد ؟

میشد یه گوسفند لب عاشقانه ازم گرفت -_- 😂💔

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
حخخخخخخ

خودتون چی ؟؟؟

پاسخ:
بقال سر کوچه برام هدیه خرید :)

نچ نچ نچ نچ انتقاد پذیر نیستین ؟ نچ نچ نچ نچ 😂 😄 😅 😝

پاسخ:
نخیر همینکه هست

😂😂😂

پاسخ:
:)

😂 😂 😂 😂

پاسخ:
:)

یه حمال منو سوار الاغش کرد :/

پاسخ:
خوبه که من عاشق الاغ سواریم انقدر حال می ده

://///////

خب تغییر روز بدید بشید 27 ام 😂😂

پاسخ:
نمی شه که خخخخ

😉 😊 

پاسخ:
به افتخار خودم :)

😂 😂 😂 😂

پاسخ:
:)

😂  اصن واسم سواله چطوری یه الاغ میتونه یه الاغ داشته باشه !؟؟

پاسخ:
متوجه نشدم ؟!!!

یه قصاب سیبیلو بهم گف نیمه گمشدمی😂😂😂 ودف ودف ودف😂😂😂

پاسخ:
خخخخخ مبارکه

25اسفند😌

ولی من خیلی وقته دیگه دانشجو نیستم 😑

پاسخ:
ولی خوش شانسی

همسایمون من رو برو خونشون!😑

بس کنید این بازی های کثیف رو!!!

۲۹تیر

پاسخ:
برای سبزی پاک کردن و کمک کردن 

یه قصاب سیبیلو به من گفت عزیزم :||

😐😐😐😂😂😂😂😂

ای وای من😂😂😂

پاسخ:
خخخخخخ اشکال نداره سخت نگیر
  • یاسمن گلی:)
  • یه احمقی به من گفت عزیزم😂

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ خوبه
  • در حوالی اریحا...
  • یه احمقی برام هدیه خرید... :)

    12 آذر

    واسه من نسبتا خوب در اومد (:

    پاسخ:
    پ شیرینی بده :)
  • abdolnabi solimani
  • «حمال» نه فحش است نه خجالت دارد

    پاسخ:
    درست می گی معذرت

    الاغه منو عاشق خودش کرد😐

    پاسخ:
    واقعا عاشق الاغ شدی ؟!!!!
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • فااااااااااااااک تو این شانس :/

    پاسخ:
    چی اومد ؟!!!!
  • سعید حیاتی
  • یه بیمار روانی زد به سرم ؛)

     

    خخخ

     

    مال من انصافا خوب بود :)

    پاسخ:
    نوش جونت برو حالشو ببر

    یه احمقی به من حلقه داد ایح

    پاسخ:
    خخخخخخخ بدک نیس

    یه گوسفند زد تو سرم

    پاسخ:
    خخخخخ اشکال نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی