:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اینجا ایرانه :)

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

برای ادیت عکس از یه فیلتری استفاده کردم که گویا پولی بود و نمیذاشت عکس رو سیو کنم؛ میگفت بیا بخر تا بتونی ازش استفاده کنی 

 

از صفحه اسکرین شات گرفتم حاشیه‌ش رو بریدم 
اینجا ایرانه بابا چی میگی 😎😏😂✋

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۸)

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخ

    منم از این کارا زیاد میکنم XDXD

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ نوچ کارت از نظر اخلاقی درست نیست خخخخ

    هههه منم بعضی وقتها از این روشها استفاده می کنم

    🤣 🤣 🤣 🤣

    پاسخ:
    نکن درست نیست اون برنامه نویس هم پول نیاز داره :)

    شما بازداشتی :دی

    پاسخ:
    مگه پلیسی 

    چراااا

    برنامه های ایرانی رو که نه

    خارجی ها

    خخخخ ، البته یادم نیست آخرین بار کی از این کارا کردم ، شایدم اصلا برنامه نبوده ، یک چیز دیگه بوده ، عکسی چیزی

    😂 🤣

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ اول از خارجی شروع می شه بعد به ایرانی میرسه
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خب اون برنامه نویس یه کاری کنه نشه از این کلکا زد XDXD

    پاسخ:
    تو به ایرانی هستی هیچ وقت یه ایرانیو تهدید نکن 

    ایرانی جماعت همیشه یه راهی پیدا می کنه
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخ

    تازه یه دفعه یارو واتر مارک هم وسطش گذاشته بود رفتم پاک کردم با فتوشاپ

    XDXD

    پاسخ:
    خدا قوت پهلوان خخخخ

    عالیه

    هرجا سخن از زرنگی است نام ملت ایران میدرخشد

    😂😂😂😂

     

    پاسخ:
    خخخخ عجب جمله ای

    سلام

    /ویا این پست تون کلیسا به اعتراف از بیان ها گرفتیدخخخ

    پاسخ:
    خخخخخ اره مچ همشون و گرفتم الان ازشون حق سکوت می گیرم وگرنه لوشون می دم

    خسته نباشی مهندس 😂😂

    منم از این کارا خیلی کردم :)

    پاسخ:
    سلامت باشی

    اوف بر تو باد اون نکن اینکارارو
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • فک نمیکردم همچین آدمی باشی:|

    نوچ نوچ نوچ

    +چرا  نمیای وب من شما؟لوت میدم الان:)

    پاسخ:
    یعنی انقدر وضعت خرابه خخخخخ
    شرمنده چند روزیه سرم خیلیییی شلوغه ببخشید

    خخخخخخخ:)))))))

    منم دقیقا همین کارو میکنم...

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ 
    کارت اصلا درست نیست از لحاظ اخلاقی

    ایرانیِ اصیل ماییم بقیه ادامونم نمیتونن در بیارن...:))))))

    پاسخ:
    خخخخخ دقیقا 

    آفرین گوگولی مگولی من :)

    پاسخ:
    :)))

    خوب کردین اینا ایرانیارو نشانختن

    پاسخ:
    خخخخخ دمت گرم
  • علیرضا قاسمی نژاد
  • خخخخخخ  موفق باشی

    پاسخ:
    ممنون ایشاالله توهم یاد بگیری :)
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • ولی دیگه دیر شده تخلفتو به مرکز گزارش کردم

    منتظر مامورا باش😏

    پاسخ:
    برو بگو دهن لق 
    هیچ وقت من و تهدید نکن

    نفرین خدایان مصر بر تو باد !!!!!

    پاسخ:
    حالا چرا مصر خخخخخ
    مثل من تو بیان زیادنا

    دیالوگ آنخماهو تو سریال یوسف پیامبره (ص)😂

    پاسخ:
    خخخخخخخخ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی