:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کپی کردن ازاد

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ


  • 00:00 :.

نظرات  (۳۲)

  • دخـترکــِ بی نام :))
  • شوخی هم ازاده؟؟
    پاسخ:
    اره مشکلی نداره :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • 12😂😂😄😄شوخی بود

    5😊
    پاسخ:
    شوخی شوخی حرف دلتو می زنی دیگه خخخخخخخ

    مچکرم
  • مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
  • 😶13
    پاسخ:
    نداریم که خخخخخ
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • عه مشخص بود شوخی شوخی حرف دلمو گفتم😂😂😂
    پاسخ:
    اره خیلییییی ضایع بود خخخخخخ 

  • دخـترکــِ بی نام :))
  • نه واقعا شوخی بود:))
    منم برم اینو بذارم پست م
    پاسخ:
    بعید می دونم :)
    باشه
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • بخدا شوخی بود مگ اصلا من شمارو دیدم ک بگم زشتید ://:(
    پاسخ:
    منم شوخی می کنم خودتون و ناراحت نکنید :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • معذرت بابت شوخی
    پاسخ:
    اشکالی نداره منم شوخی کردم :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • خخ خداروشکر فک کردم جدی میگید
    پاسخ:
    نه شوخی می کنم خیالتون راحت راحت 
    شوخی شوخی زشت شدم رفتم خخخخ
  • مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
  • 4.5.6 خخخخ 6 رو هم گفتم تا تعادل برقرار شه بین گزینه هایی که گفتم خخخخ
    پاسخ:
    ما یه ضرب و المثل داریم تو زبان مازنی می گه سر اشکنی کشه اقوذ مشت کنی 
    یعنی اول میزنی سر ادم و می شکونی بعد توی بغلش پر گردو می کنی
    حالا قضیه تو شده خخخخخخ
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • شوخی شوخی زشت شدن ک بد نیست ادم شوخی شوخی قشنگ نشه
    ـچ ربطی داشت بی نام:/
    پاسخ:
    خخخخخخ باشه دستتون درد نکنه
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • خخخخ نه من کلا از آدمای با ادب دوست داشتنی...چون زیادی خوبن بدم میاد خخخخ این بدم میاد ازت هم صرفا از شدت علاقه بود اصن:دی خخخخ
    پاسخ:
    احساس می کنم خیلی ریز داری ماست مالی می کنی خخخخخخ
  • اِدْموند ...
  • خب ما نمیشناسیمت که ولی ۵
    پاسخ:
    عه شخصیت به این معروفی چرا نمی شناسین اخ اخ اخ اخ اخ 
    دستت درد نکنه :)
  • 😂مهسا😂 اا
  • 5
    پاسخ:
    دستتون ورد نکنه :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • از کلاهی ک پروفتون داره
    من ب این نتیجه رسیدم ک زیبا رو هستید دیگ ناراحت نباشید😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخ چه ربطی به کلاه داره خخخخخ اخه من اصلا کلاه نمی زارم
    5
    پاسخ:
    مچکرم 
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • دیگ از پروفتون ب این نتیجه رسیدم مثل خودتون دیگـ
    نظریه م ضایع شد😒😄
    پاسخ:
    خخخخخ باشه ببخشید
  • فاطمه خانوم
  •  ۱  ۲  ۵  :) ✌
    پاسخ:
    ممنونم ازتون :)
    فقط یه سوال فنی از کجا می دونید خوشتیپم ؟
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • نمیبخشم😶
    پنجاه بدید میبخشم

    *سوال فنی شدا مثل کامنت خودتون😂😂
    پاسخ:
    فک کنم نبخشی برام با صرفه تر باشه 

    خخخخخ
  • فاطمه خانوم
  • 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ احساس کردم🤔
    پاسخ:
    اها ممنونم :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • وای جوابتون خیلی باحال بود خخخخخ
    پاسخ:
    چون باحال بود ببخشی :)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • بخشیدم خخ
    پاسخ:
    خدارا شکر 
    فکر اقصادیم جواب داد هم پول ندادم هم مورد بخشش قرار گرفتم 
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • اخی خخ دانشجویید پس
    پاسخ:
    نوچ درسم تموم شده 
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • جدا
    فک کردم از منم کوچیکترید
    ببخشید بزرگترید ما بی احترامی کردیم
    😳😄
    پاسخ:
    نه بی احترامی نکردین خیالت راحت راحت :)
  • اِدْموند ...
  • معروف خان من که نمی‌شناسم حیف حیف 
    پاسخ:
    نصف عمرت به فناست :)
  • اسرافیل مهدوی
  • بدون تعارف و با توجه به پست هات:
    4 و 5 و 10
    پاسخ:
    نظر لطفتونه :)
  • علیــ ـرضا
  • only 3
    پاسخ:
    وظیفته داداش خخخخخخ
  • علیــ ـرضا
  • خخخ عه جزو وظایف محسوب میشه
    پاسخ:
    بله جز وظایف شماست خخخخخ
  • گلبرگ مغرور
  • شاید 1
    پاسخ:
    خدارا شکر که سربه راهین :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • درست نمیشماسمتون ولی 5

    پاسخ:
    ممنونم :)
  • حسین کریمی
  • ٩🤣چرا خشک جواب میدی 😂😂

    پاسخ:
    خیلیم خوش اخلاقم :)))))
    نمی شه خیلیی زود پسرخاله شد که
  • حسین کریمی
  • ای بابا چرا نمیشه، پارسال پسر خاله شده بودیم😂😂 حالا بی خیال بیا تا جدید شروع بنماییم😉

    پاسخ:
    :)

    1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 7 و 8 و 10 :/

    پاسخ:
    فدات بشم :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی