:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خوشبحالتون :)

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶ ب.ظ

خوش به حالتون شب تا صبح بغل یارتونید، ما که مجبوریم شب تا صبح بغل پریز باشیم واسه شارژ :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۳۹)

به شدت موووده😂😂😂😂

پاسخ:
:)

هعیی خوش به حالشون و خوش به حالت من حتی بغل پریز هم نیستم

پاسخ:
ای بابا تو وضعت خیلییی خرابه پس

😑😂😑😂😑😑😂 لاناتی

پاسخ:
خخخخخ

اثر زیاد چت کردنه😂😂

کمتر چت کنید تا کنار پریز نباشین

پاسخ:
خخخخخخ 

مشخصه واقعیت رو گفتم 😂

پاسخ:
!!!!!!!

🙃

پاسخ:
باز نشد

مهم نبود 

همون واقعیت بود😂

پاسخ:
ها ؟!!!!

چرا صندلی داغ نمیزارین

ما سوال بپرسیم😂

پاسخ:
سوال بپرس 

ناشناس هم باید فعال باشه

خب 

سوال اول 

متولد چه ماهی هستین

پاسخ:
نه
مرداد کادو یادت نده :)))))

تولد من نزدیک تره 

۱۰ اردیبهشت

سوال بعدی

چرا روزانه نمی نویسین ؟؟

پاسخ:
شما ؟!!!!!
خوشم نمیاد سوسول بازیه

من؟؟؟؟

یعنی ما سوسولیم ؟؟

پاسخ:
:)
شاید

://

چند تا وبلاگ دارین ؟؟

پاسخ:
همین یه دونه

چرا به وبلاگ بیانیا سر نمی زنید ؟؟

پاسخ:
سر میزنم 

الکی 

نیستین که

از بیانیا کسی اذیتتون می کنه ؟؟

پاسخ:
هستم کم سعادتی توعه نمی بینی 
از مادر زاییده نشده کسی من و اذیت کنه

😂😂

کدوم وبلاگ رو از همه بیشتر دوست دارین (نوشته ها )

پاسخ:
تفرقه ننداز همه خوبن ولی مال خودم یه چیز دیگست اصلا وجود من بین شماها نعمتیه شماها قدر من و نمی دونید

عاقا اصلن قبول نیست

خب واقعیت رو بگین

چرا سانسور می کنید

پاسخ:
چیو سانسور می کنم می گم همه خوبن دیگه

الکی جواب دادین 

://

من سوال نمی پرسم

پاسخ:
نه درست گفتم

از کدوم وبلاگ متنفرین ؟؟

پاسخ:
هیچکدوم

باز هم پیچوندین 

سوال بعدی 

دوست دارین الان کدوم کشور بودین ؟؟

پاسخ:
ایتالیا

ایتالیا کجا هست ؟😂

یه بیت شعر که دوست دارین رو بنویسین

پاسخ:
عشق
صیدی‌ست که تیرت به خطا هم برود؛
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند!

عاقا شما هم منو گذاشتین سر کار

تا به حال توی برف زمین خوردین ؟؟

پاسخ:
نه
نه

روی یخ چی ؟؟؟

پاسخ:
یخ کجا بود اخه خخخخخخ مگه قطب جنوبه

عهههه

تا بحال زمین یخ زده ندیدن 

پاسخ:
نوچ

تا به حال فکر کردین کاش جای یه نفر دیگه باشین؟

پاسخ:
اره زیاد خخخخخخ

بیت شعر یادتون اومد بگین

پاسخ:
گفتم

کدوم شهر ایران رو دوست دارین ؟؟

پاسخ:
بابل :)))))


روایت داریم مردم جهان یا بابلین یا دوس دارن بابلی باشن

کو 

نگفتین که

پاسخ:
برگرد ببین گفتم
عشق
صیدی‌ست که تیرت به خطا هم برود؛
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند!

از کدوم استیکر خوشتون میاد ؟؟

پاسخ:
اونکه زبون در میاره خخخخخخ

اعتماد به نفس بابلیا زیاده😂😂

پاسخ:
نه کی گفته ؟!!!! تکذیب می کنم

خب 

چه رنگی دوست دارین

پاسخ:
تاجیم
ابی :)))))

تا به حال عاشق شدین ؟؟😂😂

پاسخ:
سوال شخصی ممنوع

باشه

چرا منو دعوا می کنین 

باشه فهمیدیم 😂😂

 

پاسخ:
من همچین جسارتی نکردم :)

با ماسک بیرون میرید یا بدون ماسک ؟؟

پاسخ:
بدون ماسک :))))
البته من با کسی در ارتباط نیستم از جاهای خلوت رد می شم

اینجا کرونا هست ماسک بزنید 😷

پاسخ:
چشم

آخه یعنی چی ماسک نمیزنید ://

پاسخ:
حواسم هست خیالت راحت

کلی خندیدم واقعا😂😂😂

تاجی😂😂😂😂

پاسخ:
:))))) لبت همیشه خندون :)

خوشبحالت من ک بغل پریزم نیستم

پاسخ:
پ کجا می خوابی ؟

ما که همش بغل کتاب میخوابیم :/

پاسخ:
انقدر درس نخون ابروی ما مردارو نبر

چیه مگه ://///

پاسخ:
هیچی بدبختی خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی