:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مسابقه بزرگ نقاشی :)

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ب.ظ

باباعه واسه بچه هاش مسابقه گذاشته که هرکی بهتر بتونه عکسشو موقع خواب نقاشی کنه، تا خودش راحت بخوابه :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

بنا به دلایلی من نظر نمیذارم:دی

پاسخ:
برو بابا من کامنت نمی زارم برای اینکه حق من و خوردیو جایزمو ندادی خخخخ

بنا به دلایلی من نظر نمیذارم:دی

دم باباعه گرم
اما ناموسا اون پسر دست چپیه چرا لباسشو برعکس پوشیده؟!
پاسخ:
عه راس می گی خودم متوجه نشده بودم خخخخخ نمی دوتم

سلام

هههه

پاسخ:
سلام :)

من همیشه همین کارو میکردم.

ولی بابام بیدار بود و نباید پلک میزد😂😂😅

پاسخ:
خخخخ بیچاره بابات

افرین به این خلاقیت😂😂😂

پاسخ:
کلا پدرا زرنگن خخخ

اره بیچاره الههی بمیرم براش هیچی نمیگفت

پاسخ:
چقدرپ با صبر و حوصله بود خخخخ

اون آخرش به جای have a nap باید بنویسن have a cap.

یعنی کَپَش رو بذاره بخوابه 😁

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ

چه زرنگههههه:)))))))

پاسخ:
بدجور زرنگه :)

:))

بابای باهوشیه:))

آدم ۳تا وروجک داشته باشه برا یکم استراحت مجبوره همینکارارو کنه دیگه:))

 

پاسخ:
باباها همشون زرنگن فقط رو نمی کنن:)

چه خلاق😂😂

پاسخ:
مردا همشون خلاقن خخخخخخ

مردا فقط وقتی تحت فشار باشن خلاق میشن😂 مثلا فشار خستگی یا گشنگی یا خواب😂😂

پاسخ:
تو حالت عادی هم جواب می ده تو اون زمانا بیشتره :)

دمش گرم.عجب راهکاری!

پاسخ:
خخخخ شما انجام ندی یه وقت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی