:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

دوستت دارم

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

شنیدنِ«دوستت دارم» برای یک زن

درست«مانند اکسیژن است»

شاید وقت شنیدنش،

همه‌ چیز عادی باشد

اگر یک لحظه،آن‌را دریغ کنید

می‌فهمید چقدر حیاتی است

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

  • پریسا سادات ..
  • :)
    پاسخ:
    مچکرم
  • اقای رمانتیک
  • :))
    پاسخ:
    سپاس
  • آقای برادر
  • مبارک :))
    پاسخ:
    چی مبارکه ؟
    گفتنش تعهد و مسئولیت میخواد... و ای کاش که در اثر فوران TST نباشه :/
    پاسخ:
    tst یعنی چی ؟
  • طاها حسینی
  • عاشق شدی؟؟؟
    پاسخ:
    چطور ؟
  • آقای برادر
  • عروسی دیگ؟؟:))
    یکی رو می خوای که بهش بگی دوست دارم.
    پاسخ:
    خخخخخ نه از ما کا گذشته این و من برای شماها گفتم
    منظورش تستسترونه
    هورمون جنسیه :/
    پاسخ:
    متوجه شدم ممنون :)
    عروسی کیه؟ منم خودمو دعوت کردم :/
    حرفم نباشه
    پاسخ:
    خخخخخخخخ فعلا خبری نیست داداش
    ابتدا درک تعهد بعد ابراز علاقه
    این حیاتی تره
    پاسخ:
    صد در صد
  • بانوی قصه
  • چقدر فهمییییده ای شما😅 این حجم از شعور بی سابقه ست:)))
    پاسخ:
    نظر لطفتونه خخخخخ
  • حسین کریمی
  • Hope fulجمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۵

    گفتنش تعهد و مسئولیت میخواد... و ای کاش که در اثر فوران TST نباشه :/

    چه حرفی کامل تر از این البته یه خرده لفظ بد داره ولی خودش یه درسه... 

    ای بابا من چقدر زود پسر خاله شدم:-(

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی