:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مدل سیاره زحل خخخخخخ

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۳۰)

😂😂😂

پاسخ:
قشنگه نه ؟

خیلیییییییی

پاسخ:
انصافا بدک نشده خخخخخ فقط ضایست

اسم مدلش منو کشته اصلا اسمش ادمو شیفته خودش میکنه خدایی 😆😆😆

پاسخ:
اها ببین مردم چقدر زرنگن چه جوری بلدن پول در بیارن یاد بگیر نصفته

خخخخخ

قشنگه

پاسخ:
خخخخ اره انصافا باحال شده

هعییی دست رو دلم نزار که خونه

مردم چجور پول در میارن واقععععا

 

یکیم باید به خودت بگه هااا تو هم یاد بگیر نصف شماهم هست

 

ولی هیچی بدتررر از این نیست پسرا موهاشونو بلند میکنن میبندن من واقعا بدم میاد😓😓

پاسخ:
خو توهم برو پول در بیار 
منم دارم پولدر میام از این خل و چل چرا یاد بگیرم !!!!

چجور پول در میاری دقیقا؟؟😂😂

پول دراوردن داریم تا پول دراوردن

یکی پول در میاره یکی پول پارو میکنه 😂😂😂😂😂

پاسخ:
نمی تونم بگم سکرته 
نه من کارگاه دارم خخخخ من فقط پول در میارم

به به اینم خبس خودش یه جور پول دراوردن خوب محسوب میشه

 

ببینم شما قصد کمک به نیازمندانی از جمله من ندارید؟😅😂😂

واقعا نیازمندان گناه دارن یکم دل رحم باشید 😆😂😂

پاسخ:
نه منفقط به کسایی که مزمئنم نیازمندت کمک می کنم روی تو شک دارم :)

عجبا منم نیازمندم خو 😂😂😂

همیشه گفتن ادمارو قضاوت نکنیم من شبا سرما تو خیابون میخوابم از اون کارتن خوابا به حساب میام 😂😂😂

پاسخ:
خو گوشیتو بفروش با پولش جنس بخر و بفروش اینجوری سود می کنی
صنایع دستی ای چیزی بلد نیستی ؟

این گوشی که از خودم نیس از یکی گرفتم باید بهش پس بدم

 

 

چرا پیشنهاد کار میدی من ناتوانم ناتوان 😂😂

 

شما قبلا سنگ دل نبودیییااااا نچ نچ 😆😆

باشه اصلا نمیخواد به نیازمندایی از جمله من کمک کنید همچنان سنگ دل بمونید تقصیر منه میخوام از سنگ دل بودن دورتون کنم 😂😂😂😂

پاسخ:
من تا مطمئن نشم نیارمندی نمی تونم کمک کنم که 
برو بهزیستی کمکت می کنن :)

وای الان یکی میاد میگه چخبرتونه شما دوتا 😂😂😂😂😂

 

ولی بعد مدتها دوری بحث باحالی بود من ک کلی دلتنگ بچه هابیانم ☺☺

پاسخ:
همش تقصیر توعه  :)
نصفشون رفتن

نشد خودمونو نیازمند نشون بدیم پول بگیریم 😂😂😂

نمیشد حالا شما گول میخوردی؟چی میشد خب به هرحال اینم یه جور کمک کردن محسوب میشدا 😂😂😂

پاسخ:
قبلا خوب بودی فک کنم رفیق نا باب داری کلاه بردلر شدی

من به این مظلومی

از دیوار صدا میاد از من نه

تو مظلوم گیر اوردی 😂😂😂😂همش تقصیر خودته

اره بچه ها نیستن 😢😢

پاسخ:
دست شیطون و از پشت بستی
دختره مقصره :)

من همیشه خوبمممم اصلا بهتر از من نیسسست

 

هنوزم خوبم خواستم از سنگ دل بودن دورت کنم من همیشه به فکر دوستانمم هستم ازبس ک خوووبم

پاسخ:
نوچ نوچ نوچ مغلطه هم می کنی 

مغلطه؟!من معنیشم نمیدونم

هر چی گفتم حقیقته حقیقتتت😆😆

پاسخ:
شما فک می کنی که حقیقته

ای بابا حقیقته شما نمیخوای باور کنی 😆

از قدیم گفتن حقیقت تلخه ها دقیقا الان برا شما تلخ شده 😜😆😆

پاسخ:
حقیقت چیه ؟

به نظر خودت چیه؟؟؟!!!😑😐

پاسخ:
نمی دونم :)
  • اِدْموند ...
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    قشنگ :)

    عاقا خیلی یجوریه 😂😂

    پاسخ:
    نه خوبه اتفاقا خیلییییی جدیده

    چطور میتونی الان پست بزاری وقتی هم وطنات تو کف خیابون دارن گلوله میخورن؟؟

     

    تو مگه ایران زندگی نمیکنی؟داری با این شرایط زندگی میکنی دیگه.پ

    متاسفم واسه خودت و کسایی که دارن نظر میزارن و میخندن.

    پاسخ:
    کی گلوله میزنه ؟ همین شماها که تو بسیجین باید برای خودت تاسف بخوری که جوون مردم و به کشتن می دین  نه من و دیگران 

    خخخخخ

    پاسخ:
    لبتون خندون :)

    ععععع خیلی تمیز دراورده لامصب!! :)))) 

    پاسخ:
    اره بی نظیره خخخخخ

    من تو بسیجم؟

    من ؟؟؟؟؟؟

    😂😂😂😂😂😂😂

    من جوون مردم و به کشتن میدم؟؟؟

    دمت گرم بخدا خیلی خندیدم 

    پاسخ:
    خخخخ اشتب گرفتمت معذرت یکی بود دیروز پست گزاشته بود من بسیجیم و از سرکوب حمایت کرده بود فک کردم تویی حواس تدارم که
  • اِدْموند ...
  • ارع خوبه قشنگه 😂

    پاسخ:
    ولی یه خورده ضایس خخخ

    خخخ:)))))

    خعلی خوبع...:))))

    پاسخ:
    بازم معذرت :)
  • اِدْموند ...
  • یخورده بیشتر از یخورده 😂😂

    پاسخ:
    چک و چونه نزن دیکه یه خورده :)
  • اِدْموند ...
  • باشد باشد 😂

    پاسخ:
    حالا شد :)
  • علیــ ـرضا
  • 😂😂😂 

    اینو دیدم یاد دوران سربازیت افتادم 

    همیشه از این مدل دوست داشتی 😹😹😹

    بهار بهار کیه چی 😂😂

    پاسخ:
    سربازی من !!!!!
    خخخ اره 

  • فاطمه حیدری (رضوان)
  • سلام

    در نوع خودش جالبه 

    پاسخ:
    سلام ممنون :)
  • سعید حیاتی
  • چطور میتونی الان پست بزاری وقتی هم وطنات تو کف خیابون دارن گلوله میخورن؟؟

     

    تو مگه ایران زندگی نمیکنی؟داری با این شرایط زندگی میکنی دیگه.پ

    متاسفم واسه خودت و کسایی که دارن نظر میزارن و میخندن.

    • 00:00 :.۲۷ آبان ۹۸، ۰۸:۵۴

      کی گلوله میزنه ؟ همین شماها که تو بسیجین باید برای خودت تاسف بخوری که جوون مردم و به کشتن می دین  نه من و دیگران 

     

     

     

     

    آقایون شما ها فازتون چیه ؟ اول که اونموقع اصلا گلوله نمیزدن . دومم که این یارو از اون برانداز های ضد ج ا هست . سوما که بر انداز ها ضد بسیجن . چهارمن : در نتیجه اون بسیجی نیست . فهمیدی چی شد ؟
    حالا الان میتونی به سوالم هنوز جواب بدی ؟

    پاسخ:
    جریان چیه ؟ من یادم رفته
  • سعید حیاتی
  • پاسخ:
    بازم یادم نیومد دقیقا چی شده بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی