:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

منکه کنارتم پ غصه چیو میخوری

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

چی میشه به جای
"من که بهت گفته بودم"
توی شکست‌ها به همدیگه بگیم
"من که کنارتم، پس غصه چیو میخوری؟!"

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

سلام

 

دومیلیون بده تابگم:دی 

پاسخ:
من دو میلیون پول داشتم برات زن می بردم

خسیس :دی

پاسخ:
تو دست و دلبازی به من قرض بده :))))

سایت عالی دارید
امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
ممنون همچنین دوست عزیز :)

باشه، من که کنارتم پس غصه چیو میخوری!؟ 🙄 

پاسخ:
من کلا غصه نمی خورم خیالت راحت :)

سلام 

اون موقعه زمین به اسمان میومد 

پاسخ:
سلام 
اره ولا گل گفتی

سلام. سلام. سلام.  .... :)

خیلی خیلی ،حکیمانه و خردمندانه،بودش.... :)

خیلی خیلی،عالی بود...‌ :)یادم ،باشد.... :)

پاسخ:
سلام
دیگه خدا بخواد یواش یواش باید اعلام استادی کنم برای خودم شاگرد بگیرم

استاد،هستین،واقعا‌....!زودتر اعلام،کنید... :)

من شاگردتان،بشم؟!😄🌻🎈

پاسخ:
ممنون لطف دارین
همینجوری الکی نیس که باید مراحل سیر و سلوک و طی کنی

😂😂😂😂😂

جاست فور کامنتز😂😂

پاسخ:
ما خیلیییی خوبیم :))))

سلام

چیزی نمیشه،تازه انسانیت در ما شکوفا میشه

پاسخ:
اره ولا ایکاش یکمی همو درک کنیم

من والا روم نمیشه اینو بگم

طرف میگه سقف نریزه رو سرت :دی

پاسخ:
خخخخخخخخ
چطوری خلافکار بیان
تو لطفا نگو

خلافکار بیان چرا؟

پاسخ:
برقیه خوبن اخه 
تو هم البته فعلا خوبیا ولی یه روزی خلافکار می شی

آها از اون لحاظ 

ن من نشستم یه گوشه کاری ندارم با کسی🚶🏻‍♀️

پاسخ:
خخخخخخ خداراشکر همون گوشه بشین تکونم نخور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی