:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تقویت کننده اعصاب

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ب.ظ

تو خواص یونجه نوشته:

 "تقویت کننده اعصاب"

 

 

 

همیشه برام سوال بود چرا الاغ ایقدر نسبت به مسائل بی تفاوته😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۰)

😂😂😂😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
لبت خندون
  • محسن رحمانی
  • : )))))))

    سلام بر دادای بی معرفت که یه سری به ما نمیزنه.

    پاسخ:
    معرفت کجا بود داداش 
  • 😂مهسا😂 اا
  • 😂😂

    پاسخ:
    :))))

    سلام سلام سلام

    درست می فرمایید....😁😅🍃.   :)

    پاسخ:
    علیک علیک علیک 
    ممنون :)
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • احسنت احسنت :))))

    پاسخ:
    احسنت به الاغ ؟
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • اولی ب اون، دومی ب شما

    پاسخ:
    حالا چرا به من !!!!
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • برای فهم این موضوع چون برای منم سوال بود :))

    پاسخ:
    پ باید هزینشو پرداخت کنی قابلت روهم نداره
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • صبر کن دارم فکمو گرم میکنم واس چانه زدن

    پاسخ:
    باشه نصف قیمت حساب می کنم باهات

    😂😂😂

    شما بلدین فقط پست بزارین

    به وبلاگها هم سر بزنین😏

    پاسخ:
    حق داری 
    معذرت می خوام واقعا وقت نمی کنم سرم خیلی شلوغه 

    ای بابا 

    شما الان نشستین توی وب 

    خب یه سر به بچه های بیان بزنین 

    پاسخ:
    نه فقط سر می زنمو میرم
    بازم ببخشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی