:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من :(((

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ

من هنوز منتظرم مامانم از خواب بیدارم کنه و بگه مثل اینکه کابوس میدیدی پاشو تام و آنجلا دم در منتظرن تا با هم برید مدرسه تیزهوشان در سوئیس

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۵)

  • فاطـــღـــمـه ツ
  • 😂😂

    امروز یه ماشین سانتافه جلو در خونمون پارک کرده بود ، فکر میکردم که خدارو شکر پدر و مادر واقعیم اومدن دنبالم 😅

    پاسخ:
    خخخخخ داغونی مثل خودم 
  • محسن رحمانی
  • سقف که سقف نیست :دی 

    پاسخ:
    چیه ارزو بر جوانان عیب نیس

    🙄

    پاسخ:
    باز نشد 
  • نویسنده آشنا
  • 😂پاشو بریم عزیز داداش، خودم میبرمت😄

    پاسخ:
    راس می گی :)))))))
    پاشو بریم من امادم

    😂😂

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی