:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

حیوون فقط پاندا :)))))))

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ

داشتم‌ یه خبر‌می ‌خوندم راجع به اینکه چجوری حیواناتو  تو باغ وحش وزن‌می کنن.
همشون یکطرف من حال اون پاندا رو خریدارم 😅😍 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

  • فاطـــღـــمـه ツ
  • چه بامزست

    پاسخ:
    عالللیییییههههه :)))
    روزتون مبارک :)

    گوگولی مگولی

    پاسخ:
    :)
    روزتون مبارک :)

    یاااااااااااااااااااااا

    من پسرمممممممممممممممم

    پاسخ:
    عععهههه ببخشید فک کردم دختری :)))
    معذرت

    چه گوگولن :)))))))))))))))))

    پاسخ:
    اره خخخخخ با نمکن
    روزت مبارک :)

    وووییی اخییییی بچلونمششششش😍😍

    اون موشه اون گوشه 😍آخی آخی گوگولی

    پاسخ:
    چیکارشون داری اخه گناه دارن :)

    ووووووواییییییی

    چه نازههههههههههه

    من پاندااااا میخوام

    پاسخ:
    نمی شه پاندا باید ازاد باشه حیوون خونگی نیس
    روزت مبارک :)

    سلام

    اخی😂😂😂اون جغده هم خییلی بامزس

    مثه ساندویچ قنداقش کردن😍😂

    پاسخ:
    سلام
    خخخخخخ اره باحاله
    روزتون مبارک :)

    آخیییی چه جینگوله 😂

    پاسخ:
    روزت مبارک :)

    سلام

    وییییی چقدر ناز و بانمک هست 😍  😂

    پاسخ:
    سلام اره خیلییییییییی باحالن :)

    وووووووووو

    کاواییی

    ینی میخوام سفت بغلشون کنم

    پاسخ:
    گناه دارن

    بله خودم میدونم

    مرسی ممنون

    شما لطف دارین

    پاسخ:
    خداراشکر :)

    چه پاندای نازی.نمی دونم چرا ولی اول فکر کردم اون جغده یه گربه است.

    پاسخ:
    اره شبیه گربه هم هست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی