:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خرس قطبی :)

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۴ ب.ظ

👈آیا میدانستید خرس های قطبی چون سفید هستند نمیتونن برن ختم 🐻

 

 

 

👈فقط میتونن تو شادیاتون جبران کنن 😄
👈تا اکتشافات بعدی خدا یارو نگهدارتون 😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

  • فاطـــღـــمـه ツ
  • اولین نفر 😂

    پاسخ:
    یعنی چی اولین نفر ؟!!!!
    :)))

    😂😂😂😍🐼

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    😂  🤭

    پاسخ:
    :))

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    ممنون از همراهیتون :)

    خوش به حالشان

    چه کشفی کردین

    پاسخ:
    بله بله 
    حالا ببین من چقدر گلم سریع اومدم به شماها گفتم
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • کشفیاتت رو ثبت کن حتما :)

    پاسخ:
    چه فکر خوبی :))

    کجا باید ثبت کنم ؟
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • اولین کامنت

    پاسخ:
    اینکه ذوق نداره خخخخخ
    دستت درد نکنه زحمت کشیدی :)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • آخه اول نشده بودم تا حالا

    پاسخ:
    پ شیرینی بدهی :)))))))
    من رولت دوس دارم  :))))))

    😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂

     

    به مخ مبارک زیاد فشار نیارین 😂😂😂

    پاسخ:
    بدکاری می کنم کشفیاتمو در اختیارتون می زارم اونم رایگاننننننن

    😂😂😂

    پاسخ:
    :))))

    همیشه شاد و موفق باشید.

    پاسخ:
    ممنون همچنین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی