:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مامانم درحال گول زدن من :))

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

و بِالوالِدَینّ کُمکوا تَکونوا البِیت...!!🙏🏻

به پــــــــــدر و مــــــــــادر خــــــــــود در خــــــــــانه تکــــــــــانی کــــــــــمک کنـــــید......!!!💪🏻

 

 


مــــامـانم در حـــــال گـــول زدن مــــــن ☹️
مــــــــــیگه حدیثِ😐😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۶)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • بابا برو یکم کمکش کن دیگه 😤🤪😂

    اتفاقا اینقدررر کیف میده 😍😂😐

    پاسخ:
    کمک که می کنم 
    کیف می ده بیا کمک کن
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • 😐🥴

    چیزه من کار دارم یکمی امممم بزار برا بعد

     

    + میدونی من خیلیییی دست و پا چلفتی ام بیام میزنم همه چیو میکشونم پس به نفعته همین الان فراموش کنی چی گفتی 🙃😂😕

    پاسخ:
    اشکال نداره بیا
  • abdolnabi solimani
  • پسرم گلم یه دقیقه میای کارت دارم

    پسرم خدا خیرت بده یه دقیقه بیا

    چه پسری دارم من ، مامان جان بیا یه دقیقه

    در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان

    سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا ۱ هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید

    لطفا این اخطار را جدی بگیرید  یکی جدی نگرفت تا الان ۴ تا فرش شسته خخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخ اشکال نداره کمک باید کرد
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • راست میگه.

    حدیث که هیچی آیه قرانه

    پاسخ:
    خخخخخ
  • سعید حیاتی
  • آقای عزیز انقد مادرتونو تحریف نکنید

    یعنی ایشون واقعا همچین لحن مودبانه ای به کار بردن؟

    فکر کردم با لنگه دمپایی افتادن دنبالتون مجبورتون کردن کمکش کنین

    پاسخ:
    نه فقط شوخبه خخخخ
  • محسن حاجیان
  • با افتخار به کمک خانواده میروم 

    ( پتو را میکشد بر روی خود و میخوابد )

     

    پاسخ:
    خخخخخ خسته نباشی پهلوان خداقوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی