:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نهنگ :)

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ب.ظ

‏هیچ وقت نفهمیدم نهنگا چرا خودکشی میکنن؟ 
‏آخه بزرگوار تو با اون جثه چقد میتونی دل نازک باشی آخه؟
‏نه اجاره خونه میدی 
‏نه مهریه 
‏نه زیدت با یکی دیگه رفته 
‏نه کسی جرات داره چیزی بت بگه
‏موادم که نمیزنی، 
‏بالای کَلَه ات هم که آبشار داری،چه مرگته دیگه ؟ !!!!!

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۸)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • خودکشی میکنن؟؟؟

    جدی؟؟؟😐

    پاسخ:
    اره خبر نداری؟
  • abdolnabi solimani
  • گونه‌هایی که عمدتاً بدین روش خودکشی می‌کنند نهنگ عنبر نهنگ خلبان نهنگ قاتل و نهنگ‌ منقاریان هستند.

    پاسخ:
    ممنون از اطلاعات مفیدتون :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نچ...الان فهمیدم://

    پاسخ:
    از دنیا عقبیا

    شاید افسردگی میگیرن و خودکشی میکنن. مثل من.

    پاسخ:
    تو مگه افسردگی داری !!!!!

    مگه تازگی نهنگی چیزی فوت کرده ؟چرا اطلاع نمیدین اخه؟؟؟

    پاسخ:
    تازگیا فک نکنم ولی قبلا خیلیییی
  • فتل فتلیان
  • گفته میشه که دلیل  خودکشیشون افسردگیه پس از زایمانه 

    پاسخ:
    ایناهم مگه فسردگی دارن !!!!
  • فتل فتلیان
  • 😆😆😆😆😆😆😆   نه باو شوخی کردم 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    پاسخ:
    خخخخخخ خدا شفات بده

    :))))))

    مرض خودکشى داره!

    :)))))))

    یا علاقه خاصى به این کار داره!

    ^^

    پاسخ:
    اینم نظریه :)
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • من میخام خودمو بکشم...

     

    پاسخ:
    !!!!! تو چرا
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • از زندگی سیر شدم الکی مثلا 

    فاز غم برداشتم

    پاسخ:
    خدایا خودت شفاش بده خخخخ
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • آݦیــــــݩ

    پاسخ:
    یه پولیم به من بده
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • آݦیــــــݩ

    عاخییی..بیچاره ها...

    یه سختی هاییی دارن که ما نمی دونیم...:)

     

    +:)))

    پاسخ:
    چه سختی هایی مثلا !!!! 

    این همه اپشن داره فک کنم خوشی زیاد زده به دلش

    حتما زنشون میمیره اینجوری میشن

    پاسخ:
    بدبختای زن زلیل

    بله با سابقه سه بار خودکشی که بار سوم کلا مردم ولی احیا کردم منو که ای کاش نمیکردن 😔

    پاسخ:
    :( 
    مواظب خودت باش خواهشا

    میگم ما نمیدونیم...:|||

    پاسخ:
    من می دونم خوشی زیاد زده به دلش

    ممنون بابت آگاهی:)

    پاسخ:
    خواهش :) 
    دانشمندیم برا خودم خبر ندارم خخخخخ

    پیدات نیست چند وقته 😄

    پاسخ:
    شرمنده بی معرفتی من و به بزرگواری خودتون ببخشید :)

    ممنون.

    پاسخ:
    خواهش :)

    خواهش میکنم برادر راحت باش :)

    پاسخ:
    ممنون :)
  • سعید حیاتی
  • کلا نهنگا آدمای خوبین :)

    پاسخ:
    نهنگ مگه ادمه !!!!!

    سلام

    شنیده بودم خودکشی می کنن نهنگ های قاتل و عکس و فیلمشم دیدیم  نمی دونستم عنبر ر و منفاریان  خلبانم هستن که ... مرسی از اقای سلیمانی اگه اشتباه نکنم اسمش همینه دیگه:)

    فکر کنم نهنگ خلبان و قاتل رو بدونم

    قاتله  فکر کنم وجدان خاموشش یهو روشن میشه اون اسلحه رو میذاره کنار شقیقش بعد بنگ وتموم..

    اون خلبانه هم بخاطر هواپیما هاش که سقوط کردن اکثرا:)

    اون دوتا رو نمی دونم دیگه:)))

    به هر حال بازم سوالی بود در خدمتم😅😅

     

     

    پاسخ:
    خدمت از ماست خیلی واضح توضیح دادی ممنون :)

    خواهش میشه به هر حال خدمتی هست که انجام میدم:))

    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)
  • فاطمه حسینی
  • د همینو بگو

    پاسخ:
    خوشی زیاد زده به دلش :)
  • حسین افشاری
  • وبلاگ خوبی دارید.دنبال شدید .لطفا ما را دنبال کنید و در بخش نظرات در صورت امکان شرکت نماییدhttp://pizzabashi.blog.ir
     

  • غریبه آشنا A
  • نهنگ!!!😰خودکشی!!!!🤒نمیدونستم!!!😶😑

    آخه چرا؟!😟😟

    پاسخ:
    چمی دونم خلن دیگه

    شاید یه دردی دارن تو وجودشون ک مطمئنا هیچکی درکشون نمیکنه و مرگ بهترین گزینه براشون میشه :)

    پاسخ:
    چه دردی یعنی !!!
  • علیرضا قاسمی نژاد
  • نهنگ ها برعکس قو ها هستند نهنگ ها قبل اینکه به مرگ طبیعی بمیرند خودکشی میکنند اما قوها یه هفته قبل از مرگشون میرند جایی که اولین بار جفت شو دیدند همونجا میمونند تا خودشون به مرگ طبیعی بمیرند

    پاسخ:
    بیجاره ها :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی