:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

فرق آهنگ گوش دادن پسرا و دخترا :)

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۵)

  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • گل گفتی کککککک

     

    پاسخ:
    خخخخخخ اره من همیشه گل می گم چونکه خودمم گلم :))))

    😂😂😂

    خوبه خودتونم میدونید کلاً خالی از احساساتید😝😁

    پاسخ:
    خخخخ اتفاقا خیلیم با احساسیم فقط از درون ابراز می کنیم نمی زاریم کسی بفهمه
    ا
  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • بله بله خودتونم گلین..........*-*

    پاسخ:
    برو حالشو ببر رفیق به این گلی داری از خدا چی می خوای باز خخخخخخ
  • ❤️pishul ❤️jikook❤️
  • خدایا شکرتتتتتتتتتتت  .........

    رفیقه به این گلی دارم 

    ککککککک

    پاسخ:
    افرین خوبه که شکر گزاری :)
  • مهران بیان
  • واقعا اینجوریه؟ توجه نکرده بودم تا حالا فقط فکر می کردم دخترا عاشق رقصن

    پاسخ:
    اره دقیقا اینجوریه :)
    رقص هم خیلی دوس دارن

    من از بندری متنفرم، عربی رو ترجیح میدم ولی بقیش کپی خودمه

    ولی درکل😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخ کلا اکثر دخترا اینجوریا

    😂😂😂دقییییییقاااا

    پاسخ:
    :)))))

    از طرف کسی که اگه روزی 23 ساعت اهنگ گوش نده روزش شب نمیشه میگم گل گفتی خخخ

    پاسخ:
    تازه متوجه شدی من گل می گم !!!!!

    منکه شبیه پسرام 😁

    پاسخ:
    خخخخخ کارت درسته خخههخ

    گل گفتی 😅😅😅

    پاسخ:
    بله بله بله من هم گل می گم هم گلم :)))

    خخخ راستش همین دیروز خخخ

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوج نوچ متاسفانه باید بهت بگم چشم بصیرت نداری
    خخخخ

    ن ک ط داری خخخ

    پاسخ:
    بله که دارم پ چی قک کردی خخخخخ

    شک دارم خخخ

    پاسخ:
    باید به ایمان قلبی برسی 
    دیدی چشم بصیرت نداری

    خخخ چشم بصیرت قابل دیدن نیست اگه بود میدیدی خخخ

    پاسخ:
    می دونم قابل دیدن نیست تو باید از رفتار و حرکات من متوجه بشی که من چشم بصیرت دارم :)

    خخخ العان دگیه مطمعن شدم نداری خخخ

    پاسخ:
    می دونی که دارم داری به خودت تلقین می کنی خخخخ

    خخخ تلقین واس اونایی که ندارن تلقین واس تو هستش که به خودت تلقین میکنی که داری خخخ

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ تو کافر شدی :)

    خخخ چرا بحثو عوض میکنی کافر چیه پسر به این پاکی به این گلی نمیبینی خخخ

    پاسخ:
    نوچ کافری خخخخخ داری کفر می گی

    عیبی نداره فدات شم تو حالت خوبه خوبه فقط یه مدت باید تو اون تیمارستان سر محل بستری بشی سریع خوب میشی قول میدم هر روز واست یه پست بزارم با یه عکس کمپوت خخخ

    پاسخ:
    خخخخخخ دیدی کافر شدی کافر همه و به کیش خوب پندارد 

    حالا با پای خودت میای بریم سر محل یا زنگ بزنم پرستاراشونو بفرستن ؟

    پاسخ:
    خودت اول برو رو تو تست کنن

    خخخ من سالم سالمم ولی انگار واس تو باید زنگ بزنم

     

    ((الو ---- بله ---- سریع تر لطفا--- ممنون))

    پاسخ:
    !!!!!! توهم چی میزنی ؟بردنت ؟

    خخخ من ؟؟؟؟ نه نه نه تویی که تو توهم چشم بصیرت غرق شدی خخخ دگیه وقت بستری شدنته خخخ

    پاسخ:
    وضعت خیلیییی خرابه خخخ

    خیلی بهتر از تو هستم خخخ

    پاسخ:
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گهی دانه دانه :)

    خخخ دیدی بیمارستانی هستی به خودت تلقین میکنی نیستی خخخ (بسه خخخ)

     

    پاسخ:
    خدایا شفاش بده

    خدایا....

     

    بگو امین خخخ

    پاسخ:
    امیییننن

    من فکر کنم سنسور های مغزم اتصالی کرده اخه با هر اهنگی میرقصم حتی اگه غمگین ترین اهنگ رو بذاری عقل من فرمان تکون دادن دست وپا رو میده

    ::)) یه چکاپ برای سنسورای مغزم باید برم به نظرتون واقعا مشکل از سنسور هاست یا سلول های خاکستری 

    پاسخ:
    خخخخخخ
    خوبه که

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی