:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

گداها دیگه اعصاب معصاب ندارن

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴ ب.ظ

 

از کنار یه گدا داشتم رد می‌شدم گفت ایشالا دوماد شی پسرم یه کمکی بکن.

 

 


 ۵۰۰ دادم بهش گفت دستت درد نکنه ولی با این گدا بازیا زن نگیری بهتره🤣🤣


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۰)

عجب:/

پاسخ:
:)
  • محسن رحمانی
  • راست میگه دادا :دی 

    دادا چهار میلیارد من چی شد؟

    پاسخ:
    خوب چقدر می دادم ؟!!!!!
    شماره کارت ندادی که

    مگه هنوز پونصدی هم پیدا میشه؟

    اسکناس بود یا سکه:|

    پاسخ:
    اره پره 

    واویلااااا😆

    پاسخ:
    خخخخخ

    بهش میگفتی برادرم شما همینکه میتونی دستتو دراز کنی و حرف بزنی ینی استعداد کار کردن داری، پس بجای گدایی و تیکه پروندن به من برو سراغ کار کردن :///

    پاسخ:
    عجب چیزی گفتیا اون لحظه مغزم انقدر کار نکرد یادداشت می کنم بعدا استفاده می کنم :))))
     ممنون
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • بزرگ تر ک شدی فراموش میکنی:)

    پاسخ:
    اگه نکردم چی؟

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ:
    لبت خندون :))

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • پیر شی حتما فراموش میکنی :))

    پاسخ:
    پیر شدم پ چرا فراموش نکردم ؟!!!!
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • دیگه مشکل از خودته گردو خوردی حافظت خوبه ....:/

    من حرف های دیروزمو یادم نیس :)

    پاسخ:
    :/
    روی من عیب و ایراد نزار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی