:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بچه اول :)

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ب.ظ

ولی بیایید قبول ڪنید ڪه بچه اول واسه پدر مادر حڪم ماشین داغونی رو داره ڪه راننده باید باهاش رانندگی رو یاد بگیره...


هی روش های تربیتی رو روش اجرا میڪنن
دیگه واسه بچه های بعدی دست فرمون پدر مادر عالی شده...😂

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۸)

سلام.سلام.سلام... .:).

زدین توخال،!،شما استعدادتان در زدن درخال،عالیه و خفن... .:).😅☀🌻👌👌

پاسخ:
سلام
اخییییی نکنه تو بچه اولی خخخخ

😂 والا واسه من برعکس شده خوب تربیت شدم اما برادر کوچیکم شوت شده جاده خاکی

پاسخ:
عه تو دیگه یه استثنایی خخخخخخ

داغ دلم تازه شد نامروت:)

پاسخ:
خخخخخخ نگران نباشتو باعث پیشرفت برقیه بچه ها شدی باید به خودت افتخار کنی خخخخ

هعی ما بدبختا

پاسخ:
خخخخخخ اشکالی نداره تجربس دیگه ایشاالله روی بچه خودت بهتر عمل کن

هعی ما بدبختا

این رو هم اضافه کنید که اون بچه میتونه بچه سوم هم باشه اما چون دختر اوله خونس همون بلاهای اولین بچه سرش میاد :(

پاسخ:
ازاین دید نگاه نکرده بودم راس می گی 

سلام. سلام.سلام... .:).

نه بابا من سومم!

پاسخ:
سلام :)
ته تغاری ؟

سلام. سلام.سلام.... مجدد... .؛).

نه کوره و نه بابا،یکی مانده به آخری!😂😊

پاسخ:
خخخخخ پ این سعادت نصیبت نشده که ته تغاری باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی