:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

:)

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

یکیم ﻧﯿﺲ ﻭﺍﺳﻤﻮﻥ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺑﺰﺍﺭﻩ:
آﻫﺎﯼ ﺗﻤﻮﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺗﻤﻮﻣﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ‍ ‍

 

 

 

ﻫﻤﺶ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻦ: ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ
خخخخ و زهر مار ههههه و کوفت😏😏
😝😝🤣🤣🤣

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

😂😂😂😂😂😂

اخی بچه کمبود محبت گرفت یکی بیاد بنویسه واسش🥺🥺

پاسخ:
به خاطر خودتون می گم 

کامنت

😂😂

پاسخ:
:((((((

الان آقای رحمانی میان میگن 😂😂😂😂

منتظر بمانید...

پاسخ:
قبول نیس شما دوتا باهم تبانی کردین

باز کی اسباب بازیه اینو برداشته:دی بیارید بهش پس بدید :دی

پاسخ:
کوفت دستم بهت برسه من می دونم و تو

@  آقای رحمانی

تفنگش دست منه

😂😂

پاسخ:
توهم تبانی کردی 

چطوری جووون دل؟

پاسخ:
خوبم عزیز دلم :)))))
از ایشون یاد بگیرید دوستان بیانی

تبانی چیه

واقعا تفنگ شما دست منه

پاسخ:
خالی نبند تفنگم کجا بود اخه !!!!

آهای تموم زندگیم 

بی تو تمومه زندگیم!

 

 

 

عجب قشنگ گفتین...هعی.......

پاسخ:
الان با من بودی ؟!!!!

لطفا اگه دوس دارین مخاطبش رو خودتون در نظر بگیرین

امیدوارم اینطوری خوشحالتون کنم

پاسخ:
:)
دوستان بیانی یاد بگیرید

به به ...

جور شد...

بزنین دست قشنگه روووو

پاسخ:
یادبگیر جای اینکارا

@بهار

خوب کاری کردی بهش پس ندید:دی

پاسخ:
حقته جفتتون و بلاک کنم

من از بلاک نمی ترسم 😂😂

زودتر لطفا

پاسخ:
پرو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی