:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

حس ازدواج :)

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ب.ظ

چقدر یهو حس ازدواج بهم دست داد😕
 


معلوم نیست کیا سبزه سیزده بدرشونو به نیت من گره زدن☺️🙈😂😂😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

سقف که سقف نیست :دی 

 

پاسخ:
خیالت راحت دادا تیرچه بلوک زدم توپه توپه
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • :).

    همچنین

    پاسخ:
    ای بابا توهم ؟!!!!

    بسوزه پدر جذابیت

    لعنتی 😂

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    چیکار کتم جذابم دیگه

    :)))) 

    سقف ترک برداشت:)))))

    پاسخ:
    نه نه خیالت راحت راحت محکم محکمه

    احساس میکنم سیارات دارن به سمت  زمین سقوت میکنن😂😂

    پاسخ:
    واقعا ؟!!!! فکر اونجاشو نکرده بودم دیگه من فقط سقف و محکم کردم

    سلام

    خیلی با استعدادی، خوشمان آمد از پستهای وبلاگ

    برقرار باشی 

    پاسخ:
    سلام نظر لطفته :)

    ایول خوب بود 😂😂

    پاسخ:
    :)

    سلام سلام سلام.  :)

    با این نگاه نافذ که شما دارین،خیلیا سبزه گره زدن😁🎈🍃😅😀.    :)

    پاسخ:
    سلام
    اره بابا امنیت نداریم به خدا خسته شدم 

    سلام

    عالی بود

    از اونایی هستی که کم نمیارن...

    پاسخ:
    برای چی کم بیارم ؟!!!!
    خوشکل دوس داشتنی تو دل برو همه چی تمومم

    پس مراقب خودت باش پسر خوب

    چون آدمای زیادی مثل تو،باقی نموندن.

    پاسخ:
    راستیتش خیلیییی مراقبم ولی چیکار کنم سادم دیگه سرم کلاه میزارن

    پس به نظرم دوران من و تو داره با هم تموم میشه،

    با اینکه خیلی متفاوتیم.

    پاسخ:
    هیییییی روزگار تموم شده رفت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی