:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خشم

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

❣اجازه بدهید دلخوری‌های گذشته از بین برود
یکی از بزرگترین مواردی که اجازه نمی دهد توانمندی هایتان آزاد شود خشم است.
خشم مثل این است که سم بخوریم و انتظار داشته باشیم طرف مقابل بمیرد.

اجازه ندهید دیگران زندگی تان را به سمت تفکرات منفی هدایت کنند. 
گذشته در هر حال اتفاق افتاده است، و آینده هم تضمین شده نیست،
پس بر روی اینجا و لحظه حال تمرکز کنید. 

اجازه ندهید گذشته آینده تان را رقم بزند.🍃🍃

  • 00:00 :.

نظرات  (۵)

هراز گاهی در زندگی احساس خشم می‌کنیم خشم واکنشی عادی است و به خودی خود یک مشکل بشمار نمی‌رود

پاسخ:
ممنونم از همراهیتون ')

دو سه تا ممشت بزنی تو دیوار حله😉

پاسخ:
اینم راه حل خوبیه خخخخخ
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • برا من ک این حرفا جواب نمیده😶😂

    ولی خداوکیلی من بهترین کارایی ک تا حالا کردم از رو خشم و عصبانیت بوده

    من کلا با خشم زندم😂😂😂

    پاسخ:
    اره قبول دارم خشنی ولی چرا ؟!!!!!!
    نکنه پسری خخخخخ
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • عکسمو ندیدی؟

    آره پسرم اصن:/

    بعدم من اصلا خشن نیستم

    اگه یکی کرم نداشته باشه بره رو مغزم خیلیم نرمم

    تو چ میفهمی اصن ولش کن

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    باشه قبول
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • چی قبول الان:/

     

    پاسخ:
    اینکه خشن نیستی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی