:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اعتراف :)

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۴۸ ب.ظ

اعتراف میکنم یه بار تمام قرص های مادربزرگم رو چال کردم تا درخت در بیاد بعدا داروخانه بزنم ..😂😂😁

#اعتراف

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۶)

بکشیش...!؟

پاسخ:
نه نه اشتباه نکن کامل نیومده بود درستش کردم

😂 بابا دس خوش متخصصصصص

پاسخ:
تاحالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ممنون :))))

XDDDDD

ایول...

پاسخ:
نکنی از اینکارا خخخخخ

: ))))))))

پاسخ:
همیشه بخندی :)
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • خنگی از بس:/😂

    چن سالت بود؟

    پاسخ:
    ذهنم خلاق بود :)))
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • نه خنگ بودی:/😑

    هیچکس فقط برا خوشحال کردنت گف متخصص هوا برت نداره پسرم:///

     

    پاسخ:
    خودت خنگی همه و خنگ می بینی :)
    من خلاقم
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • نه من اتفاقا خیلیم باهوشو خلاقم

    تو خب خنگی چیکارت کنم:///

    پاسخ:
    :)
    شیر بیشتر بوخور خوب میشی
    گردو یادت نره
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • میگم خنگی میگی ن

    شیر واسه قد خوبه

    قدو مغزم مشکل نداره

    تو بخور:)من خودم واست میگیرم

    پاسخ:
    نوچ تو درست بشو نیستی نیم وجبی

    مورد داشتیم پول کاشته

    یه مورد دیگه هم انگشتر مامانشو کاشته :)

    پاسخ:
    افرین خلاق

    سعى کردند که ما را دفن کنند
    دریغ از اینکه ما بذر بودیم

    " ارنستو چه گوارا "

    پاسخ:
    اون یه مسئله جداستا

    سلام سلام سلام

    حیف شد در نیامد،کار هوشمندانه ای بودش😁😅🎈😂

    پاسخ:
    اره من کلا استعداد دارم امکانات ندارم
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • انقضای دارو گذشته بوده در نیومده...

    پاسخ:
    خخخخخ تو از من داغون تری داداش

    عجب کار پسندیده ایD:

    پاسخ:
    شما انجام نده :)))

    خیلی از بچه‌ها ابن کارارو میکنن.

    منم یبار پول خاک کردم بلکه درخت پول در بیاد و پولدار بشم:)

    پاسخ:
    تو دیگه خیلییی بلند پرواز بودی من فکر کاسبی بودم :)
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • واوو😂

    پاسخ:
    :))))

    چه ذهن خلاقی برای یک بچه

    خیلی خوشم اومد کاش واقعا میشد

    پاسخ:
    من کلا خوش فکر بودم و خلاق 
    استعداد دارم امکانات ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی