:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من دیگه حرفی ندارم :(

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۵ ق.ظ

کاش مامانا یه دکمه داشتن که وقتی توی جمع میشینن بشه جلوشونو گرفت که همه چیو نگن :/

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

سلام خخخخخخخخخخخ حقته :دی 

پاسخ:
زهر مار حق خودته

سلام سلام سلام

آره،خیلی خیلی خوبمیشد...  حیف نیست.  :)

پاسخ:
هیییی روزگار  فک کنم توهم دل پری داری

شما فقط بخند در این جور مواقع

من از تکنیک خنده استفاده میکنم کمتر یاد بقیه میمونه چی شنیدن خودمم کمتر دردم میگیره

پاسخ:
نمی شه اخه معمولا روال اینجوریه که خانوما باهم صحبت می کنن مردا باهم

عه یادم نبود شما آقا هستی :))))

پاسخ:
خخخخخ خسته نبااشی پهلوان
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • اوه اوه ینی مامانت چیو رو کرده ک انقد پیچیدی تو هم😂😂😂

    دم مامانت گرم😂😄

    آقا محسن راس میگه حقتههه واقعا خوبه مامانت از پست برمیاد😂

     

    پاسخ:
    خخخخخخخ 
    من کلا مظلومم 
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • تو غلط کردی-_-

    من میدونم تو چییی:/

    پاسخ:
    بی ادب 
    خیلیم خوبم تو حسودی :))))
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • بی ادب؟؟؟

    دورو بدبخت:////

    نخیرم کجات خوبه آخه-_-

    پاسخ:
    خیلیم گلم و ماه همه ازم تعریف می کنن :)))))
    تو چشم بصیرت نداری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی