:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

شکم دوست داشتنی :)

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ب.ظ

 

تو جنگ بین مغز و قلب، من همیشه از شکمم فرمان می‌برم 

  • 00:00 :.

نظرات  (۴)

  • محسن رحمانی
  • ای شکمو:دی

    سلام دادا خوبی؟عیدت مبارک سال خوبی داشته باشید .

    پاسخ:
    خوب چیه شکممو دوس دارم
    ممنون همچنین

    امسال خدا بخواد دامادت می کنم نگران نباش

    خسته نباشی دلاور XD

    پاسخ:
    ادامش خدا قوت پهلوان هم بگو دوس دارم :)

    خدا قوت پهلوان :)

    پاسخ:
    ممنون ممنون :)

    :))) شکموا خیلی خوشبحالشونه ازخوردن لذت میبرن همیشه یه دلیل واسه حال خوب دارن اونم خوردنه😅

    کاش منم جاشون  بودم😅

     

    پاسخ:
    خخخخخخ دلت اب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی