:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اگه مثبت فکر نکنیم چی میشه

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

اگه مثبت فکر نکنیم چی می شه؟
همین الان هرجا که نشستین پای راستتون رو از زمین بلند کنین و در جهت عقربه های ساعت بچرخونین...
حالا همزمان؛ با دست راستتون تو هوا حرف "ع" رو بنویسین.
دیدین؟!
جهت حرکت پاتون عوض شد!
می دونید چرا؟!
چون وقتی می خواهید حرف "ع" رو بنویسین، ذهن شما در جهت خلاف عقربه های ساعت حرکت می کنه. 
به همین دلیل پاتون ناخودآگاه جهتشو عوض می کنه تا
   --> "با ذهنتون هماهنگ عمل کنه" <--

اینو گفتم که یادتون باشه وقتی دارین منفی فکر می کنین، بدونین که ناخودآگاهتون علیه شما می شه و شروع می کنه به رفتار منفی حتی اگه شما نخواسته باشین!

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

جالبه :)

پاسخ:
ممنون :)

تا حالا بهش دقت نکرده بودما 

پاسخ:
بیشتر دقت کن :)

یه سوال میپرسم:)

خودتون انجام دادین ؟؟؟

 

پاسخ:
بعضی وقتا نمی شه خخخخخ

چ عجیب0_0

پاسخ:
حالا زیادی امتحان نکن 
  • یاسمن گلی:)
  • چه جالب :O

    پاسخ:
    :))))
  • محسن رحمانی
  • شوخی میکنی؟

    پاسخ:
    نه یه خورده جدی باش داداش

    قربونتتتتتت :))))))

    پاسخ:
    فدام بشی :)

    :/

    پاسخ:
    چیه ؟!!!!!
    خودت گفتی قربونت منم گفتم فدام بشی

    حله😂

    پاسخ:
    پس بیا فدام شو :))))
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • چقدر خوب بود تشکر، مخصوصا اون پاراگراف عاخر

    پاسخ:
    خواهش :)
  • جهانِ هیچ
  • خعلی جالب بود

    پاسخ:
    ممنون :)
  • ناخدای کشتی کلمات
  • قدیمی بود😐😂😂

    پاسخ:
    دلمو شکوندی :(

    سلام سیامک انصاری هستم

    حالا اینجا چی کار میکنم

    اومدم بایا رو بهت معرفی کنم

    خخخ ...

  • لیلا هستم
  • مثالت جالب بود تا حالا دقت نکرده بودم

    کاملا موافقم

    پاسخ:
    ممنون :)
  • سعید حیاتی
  • الان بخندیم؟ گریه کنیم ؟چیکار کنیم ؟

     

    این منو یاد اون استاد انگیزشی هایی انداخت که بیست و چهار ساعته زرت و پرت میگن :/

    ناراحت نشیا :/

    پاسخ:
    جدی باش اقا جدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی