:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

پسرا فرشته اند :)

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ

پسرا هم فرشته اند

منتها پرواز بلد نبودن
افتادن زمین قیافه هاشون ترکیده 

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۱)

آی گفتی 😂😂🤦🤦

دقیقاااااااا😂😂

پاسخ:
گل گفتم نه :)

😂😂😂😂

پاسخ:
ولا :)

😂😂

پاسخ:
خنده نشونه تاییده :)

😂 ببین خودتم پسری هااا داری ب ما خیانت میکنی هاا سرتو زیر اب میکنم هااا

پاسخ:
فرشته که خوبه خخخخخخ

زارت😐😂😂😂

پاسخ:
بله 0-o !!!!!!!

من که چتر نجات داشتم چیزیم نشد😎😂😂

پاسخ:
خا خداراشکر شانس اوردی خخخخخ

😂😂😂😂اعتماد به عرش ماشالا

پاسخ:
ادم کلا باید با اعتماد به نفس زندگی کنه

@

زهرمار😂😂

پاسخ:
این زهر مارو به کی گفتی ؟

گل گفتی افرین 😂😂😁😁❤️❤️

پاسخ:
جایزه بده بهم :)

خودش میدونه😂

پاسخ:
یعنی چی ؟!!!

بلاکت می.کنما

نه خب 

خدایی پسر خوشگل کم نداریم😂

پاسخ:
هممون خوشکلیم :)))))

شما دخترا زشت می بینین اشکال از ما نیس از دید شماس 
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خخخخ 😂😂😂

    آخ درسته 👌😅😅

    پاسخ:
    صد در صد شک نکن

    خب جایزه 

    بیه 👍😂😂😂

    پاسخ:
    بله 0-o

    پس پسرا به همین دلیل زشتن 

    🤔

    عاقا من نگفتما خودتون گفتین 😂

    پاسخ:
    خیلیم خوشکلیم :)

    خوب گفتی 😂😂😂😂

    پاسخ:
    گل گفتم :)

    آقا این جوک بود یا داستان!؟

    تقاضای ویدئو چک داریم برای این موضوع( فرشته بودن)! 

    پاسخ:
    خیلیم خوبیم صد در صد فرشته ایم :)

    سلام سلام سلام.

    گل فرمایش کردی‌...

    پاسخ:
    علیک عیلک علیک :)

    تو که فرشته ای 😘😘😘

    اخلاق فرشته ها رو داری😍😍

    پاسخ:
    بله !!!!!!!
    شما ؟

    یه بنده خدا 

    خخخخخ

    پاسخ:
    اها یه بنده خدایی پ اشکالی نداره خخخخخ

    از همون اول گفتم این بچه باهوشه ها گوش نکردن

    پاسخ:
    تازه زرنگم هستم :))))

    ما پرواز بلد نبودیم یا دخترا؟ که همش جلوی آینه هستن و با اسنپ چت و فیلتر اونم به سختی خوشگل دیده میشن؟ 

    پاسخ:
    خخخخخ چمی‌دونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی