:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اسیر شدیم به خدا

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

بچه که بودم مامان بزرگم ازم میپرسید کلاس چندمی؟ میگفتم اول راهنمایی.میگفت چندم میشه؟! کلاس شیشم یا هفتم؟
منم با خودم میگفتم چقد مامان بزرگم از دنیا عقبه...
الان خودم از یکی میپرسم کلاس چندمی؟ میگه هفتم. میپرسم کلاس چندمِ راهنمایی میشه؟!
اسیر شدیم بخدا

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۸)

😂😂💔💔

پاسخ:
لبت خندون :)

😂😂😂

پاسخ:
ولا

عهههه استاددددددددددددد

😍🌷🌷🌷🌷

پاسخ:
سلام شاگرد خوبی؟

:))

چ عجب پیدات شد

پاسخ:
کم سعادتیه شماعه :))))
  • محسن رحمانی
  • چقدر از دنیا عقبی:دی

    پاسخ:
    خخخخخخ اره اره قبول دارم

    سلام استاد 

    مرسی از احوالپرسیای شما 

    خوبم

    شما خوبیییی؟🌷

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنون خوبم
    تو چرا به استادت حق عضویت نمی دی ها ؟!!!!! 

    نچ نچ نچ...

    خیلی عقبین :))))

    پاسخ:
    خوب می شم نگران نباش :)

    خخخ😁منم ایجوری شدم.

    پاسخ:
    خخخخخخخ پیش میاد

    هن؟:/

    حق عضویت چی چیزه استاد؟

    پاسخ:
    همین که افتخار این و داری من به شاگردی قبولت کردم باید حق عضویت بدی  :)))
    امر دیگه باشه استاد؟-_-
    پاسخ:
    اوامر کلا زیاده فعلنه این و اجرا کن

    چسب^^

    عامم ینی همون چشم^^:/

    پاسخ:
    6037997300491173
    شماره کارتم :)))) 

    خخخخخخ

    پاسخ:
    جلو استاد زشته خنده 
    حق عضویت و بده می خوام شاگرد استخدام کنم پر سوده خخخخخ

    من تسلیمتم استاد

    فقط حق عضویت میشه دوتا دونه صلوات😍😂👌

    پاسخ:
    افرین 
    نخیر باید مادی باشه نه معنوی

    مادیه دیگ

    باعث حفاظت از مال جان ناموس...و نگم دیگ😂😂😂

    پاسخ:
    پول باید بدی 

    نمیدم:/

    پاسخ:
    خسیس

    هسم^^

    پاسخ:
    شوخی کردم

    خخخ

    میدونم:)

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی