:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بدبخت فقط من :(

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۸ ب.ظ

دیروز کارت دعوت عروسی اومده بود برامون
روش نوشته بودن
اقا و خانم و دختر خانم
خوب یه باره مینوشتید همتون بیایید جز اون پسر انترتون دیگه😐

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۲)

خخخخخخخ

پاسخ:
:) این بلا سر توهم اومده ؟ واقعا چرا دعوتمون نمی کنن!!!

:///

روز پسر هم نداریم :/

پاسخ:
هیییییی روزگار هدف از خلقت ما چیه اصلا

دلم سوخت ... :|

پاسخ:
باید کباب بشه
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ دادا ببین چقدر پسر بدی بودی دعوتت نکردن:دی

    پاسخ:
    نب بابا من فقط میشینم غذاهامو می خورم تموم هم بشه مودبانه داد می زنم برام بیارن همین دست به سینه میشینم اصلا

    اره اومده :"(

     ما پسرا بدبختیم -_-

    یعنی حتی از تخم مرغم بی ارزش تریم -_-

    چون اون روز داره ما نداریم:/

    پاسخ:
    هیییییی روزگار ........
    برم خودکشی کنم حلال کن

    نه نکش

    تو بمیری من به جکای کی بخندم؟

    پاسخ:
    بی ادب یعنی من و فقط برای جک می خوای !!!!! 

    نه خودتم خوبی

    پاسخ:
    هیییییی حرف دلتو زدی

    😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    پاسخ:
    شما دخترا خیلیییی شانس دارین
  • bts world ^^PISHUL
  • هدف از خلقت شما خیلی چیزاس نمومنش اینکه اگه شما ها نباشین دخترا نمیتونن مادر شن حس مادر بودنو تجربه کنن ^^ مرگ بر منحرف *-* خخخخخخخخخ

    پاسخ:
    من سکوت می کنم :)
  • کریمه کریمی
  • آخی😁

    پاسخ:
    دلت سوخت ؟
  • bts world ^^PISHUL
  • و یکی دیگه از هدفای خلقتتون اینکه برین سر کار پول کاسب شین بدین ما دخترا خرجش کنیم و شب براتون جبران کنیم :) مرگ بر منحرف*-*

    بازم میخوای بگم از فوایدتون؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ

    پاسخ:
    نه نه بسته بیخیال :)

    میدونستی 1624 تا مطلب نوشتی؟

    پاسخ:
    نه چونکه تو اولین نفری که گفتی باید شیرینی بهم بدی خخخخخخ

    :/ ببین چه شیطونی هایی کردی که دیگه دعوتت نمیکنن دیگه :/

    پاسخ:
    نب بابا من کاری نداره فقط غذا می خورم بچه خوبیم
  • 💜BTS💜 ❤My🎶Heart
  • اوخییییییییییییییی بچمممممممممممم 

    پاسخ:
    بله !!!!!

    وااای بیچاره😐

    پاسخ:
    هیییییی روزگار
  • shinya an otaku and army
  • عررررررررررر

    پاسخ:
    :/
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • غصه نخور بزرگ شی فراموش میکنی

    پاسخ:
    اخه بزرگ  شدم فراموش نکردم :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بستگی داره به عنوان غذا چی بخوری 😂  مثلا سوپ بخوری گوشت بخوری یا د** *** **** * نوش جون کنی

    پاسخ:
    0-o
    فکر بیانی ها جدیدا چقدر خراب شده !!!!
    گوشت دوستم

    😂 به بیانی های عزیز ربطی نداره 😂  فقط من این طرز فکر و دارم و تو وبلاگ اشکارا بروزش میدم 😂 تازه بد تر این که دارم یه چند نفر مثل خودمو به اینجا دعوت میکنم 😂 

    پاسخ:
    خخخخخخخ اشکارا بروز ندی فک کنم بهتره

    واعو 😐

    پاسخ:
    واعو یعنی چی ؟

    یعنی وای🤦‍♀️

    پاسخ:
    اها :)

    خدایی راس میگی یا فقط جهت فان بود؟😶

    پاسخ:
    نب بابا تو خونه همه عاشق منن شوخیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی