:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بزرگترین ضدحال :)

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۳ ب.ظ

ﺑﺰﺭﮒ ترین ضد حال ﺑﺮﺍﯼ ﯾﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﭼﯿﻪ ؟!

 

 


۹ﻣﺎﻩ ! دﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻪ
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪ ﺷﺒﯿﻪ ﻋﻤﻪ 
 ﺵ ﺑﺸﻪ😝😆

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

وای دقیقااا و همه به من میگن شبیه عمم هستم و مامانم کفری میشه😅😅😂😂😂

پاسخ:
خخخخخخخ مامانت باید بده ترو همون عمه جونت بزرگت کنه خخخخ
  • کاگامی ردینگتون
  • خخخخخخخخخ

    پاسخ:
    :)

    اره مامان من این درد رو کشیده 

    البته همیشه گفتم شبیه بابامم نه عمم ولی کو گوش شنوا

    پاسخ:
    فک می کنی شبیه عمتی :))

    دقیقا😂😂

    پاسخ:
    خخخخخخخ

    خدارو شکر من نصف شبیه مامانم نصف شبیه بابام...

    طوری که شبیه هیچ کدوم نیستم :)

    دیییییییییی

    پاسخ:
    پ چرا شبیه عمت نیستی !!!؟؟؟؟
  • abdolnabi solimani
  • من شبیه خودم هستم چون که عمه ندارم خخخخخخ

    پاسخ:
    خوش بحالت زندگیو تو می کنی

    نه اصلا کپی بابامم

    پاسخ:
    پ خوشبحال بابات :)
    بابات شبیه عمت نیست ؟

    یکم نه زیاد

    بالاخره خواهر و برادرن دیگه

    پاسخ:
    وقتی بابات شبیه عمته توهم شبیه باباتی خوب به عمت هم رفتی دیگه

    نههههه لطفا تو دیگه این حرف رو نزن بالاخره همش که شبیه بابام نیستم

    پاسخ:
    گفتی کپی باباتی تازشم شبیه عمتی باید افتخار کنی خخخخ

    حالا که افتخار نمیکنم :||||||||

    پاسخ:
    افتخار کن این خودش کلییییههههه

    آغا من نخام افتخار کنم باید کیو ببینم؟!://

    پاسخ:
    اینجوری می گی عمه جون ناراحت میشه

    :/

    پاسخ:
    خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی