:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

*کاری که اکثر مردم از آن بیخبرند*

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ب.ظ

✅ اگر هندوانه را با کارد تکه کردید و دیدید سفید است،آنرا دور نیندازید.. ❌
*چرا ؟؟؟*

تکه‌ی جدا شده از هندوانه را به همان طریق که جدا کرده اید،سر جای خود قرار دهید...
یکعدد پلاستیک بزرگ(بهتر است سفره یکبار مصرف باشد)را به میزانی که بتوان کل هندوانه را در آن پیچید،تهیه فرمایید.
هندوانه را بصورت کامل در پلاستیک یا سفره یکبار مصرف بپیچانید..
برای مدت ۲۴ ساعت در جای گرم،مثل حیاط نگهدارید.
بعد از ۲۴ ساعت هندوانه را بیاورید و در سینی بزرگی باز کنید و دوباره با کارد تکه کنید.
خاهید دید که هندوانه شما در کمال ناباوری،همچنان سفید است.
در این مراحله آنرا دور بیندازید.

واقعا فکر کردی هندوانه دوباره قرمز میشه؟😑

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۱)

بیمزه-_______________-

پاسخ:
همیشه که نباید بامزه باشه خخخخخخ

مخسره :/

پاسخ:
خخخخ با جنبه باش :)

در این مرحله علاوه بر اینکه هنوز سفیده

ترشیده هم هست :))))))) 😂😂😂😂😂چون ۲۴ ساعت بیرون یخچال بوده

پاسخ:
احسنت به نکته ظریفی اشاره کردی خخخخخ

😂 من داشتم به این فکر میکردم اصلا قرمز شد 😂 چطوری شیرین میشه !؟ 😂

پاسخ:
خخخخخخ اخه چجوری قرمز میشه !!!! خودت فکر کن

خدایی تا حالا اینجوری سرکار نرفتع بودم XDDDDD

پاسخ:
تو چرا رفتی توی هرزنامه !!!! فک کنم تو بیان بدخواه داریا 
  • نویسنده آشنا
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    😐😂😐

    پاسخ:
    :)

    عجب فکری

    حتما خیلی بهش فک کردی😂😂

    پاسخ:
    اره بابا ساعت ها براش وقت گزاشتم فقط برای شماها
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
  • 😑

    پاسخ:
    چیه ؟
  • در حوالی اریحا...
  • سبزآلو ولی زردآلو میشه، تست کردم من :)

    پاسخ:
    اره روی بعضی از میوه ها جواب میده

    ای خداااا وسطاش داشتم امیدوار میشدم میخواستم انجامش بدم :(

    ولی هنوزم باوردم نشده، ینی واقعا نمیشه؟؟؟ باید انحامش بدم. :)

    پاسخ:
    داداش همیشه امید داشته باش می شه نگران نباش انجام بده تو 

    😂  نه اخه مورد داشتیم کوچه فرنگی و موز اینطوری میرسن 😂 

    پاسخ:
    خخخخخ بسوزه پدر تجربه

    شیرین بود بامزه بود عالی بود لذت بردم لبت خندون دلت شاد 

    پاسخ:
    ممنون همچنین :)

    چه با دقت هم داشتم می خوندم😂😂😂

    پاسخ:
    حالا انجام بده شاید قرمز شد چمی دونیم

    داشتم فکر می کردم قراره بگنده /:

     

    اصلا فکر نمی کردم منظورتون اینه که قراره قرمز بشه /:

     

    ///////////////////:

    پاسخ:
    خخخخخخحح

    لنتی باید یکی از همین هندونه ها به خوردت بدم 😂😂😂😂

    هندونه ی ترشیده ی داغ سفید

    😁😂😂😂

    وقتی میتوندم گفتم عه وا  وبلاگش از جوک وخنده تبدیل شده به نکات زندگی بهتر 

    😂😂😂ولی نه همچنان همونی هستی ک بودی پسرررر گل 😁😄

    پاسخ:
    نوش جونت گوشت تنت بشه 
    نه خیالت راحت من درست بشو نیستم خخخخخخ

    نه دیگه قراره بیارم واسا تو بخوری پسررر گل😂😂😂

     

    میدونم ،هعی هعییییی 😁😝😝😝😝

    پاسخ:
    نه دستت درد نکنه مال خودت
    خخخخخخ

    بیا و خوبی کن

    بشکنه این دست ک نمک نداره واقعا ک😂😂😂

    پاسخ:
    ما از تو خوبی نخواستیم بدی نکن خخخخخ
    خدا نکنه

    حیف این همه خوبیایی ک خرجت کردم حیفففف

    هعی خدا کجایی ببینی با منه مهربان چه نامهربان رفتار میکنن کجایی😂😂😂

    پاسخ:
    الکی مظلکم نمایی نکن ننه قمر بازی در نیار من ترو می شناسم

    تو شیطانی نمیتونی منه مظلومک بشناسی ایششششش

    پاسخ:
    روزت مبارک :)

    وووویی ممنونمممم😁😁🌹🌹

    پاسخ:
    خواهش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی