:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تست سلامت :)

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ب.ظ

اگر عاشق چیپس هستید: بیماری احتمالی تیروئید!
اگر عاشق یخ هستید: بیماری کمبود کلسیم!
اگر عاشق شکلاتید: بیماری استرس!

 

 


اگه عاشق من هستین: خیالتون راحت سالم سالم هستید برید خوش باشید 😌😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۴)

عاشق شکلاتم منتها استرس ندارم ، کم خونی دارم ):

پاسخ:
چرا ؟ 

دکتر جان تجویزی برای کرونا ندارید؟؟؟

:)

پاسخ:
چرا اتفاقا دنبال واکسنشم به یه نفر برای ازمایش نیاز دارم داوطلب میشی ؟
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • پروفوسور برای کرونا چیکار کردی؟

    پاسخ:
    کسیو ندارم تست کنم

    آقا داوطلبم ولی نکنه تو هم ژلوفن و وایتکس؟

    پاسخ:
    تقریبا بیا روت تست کنم مقاومت هم نکن
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • من هستم :|

    ترکیبت چی هست؟

    پاسخ:
    مایع ظرفشویی و وایتکس و قاطی کن بوخور ببین چی میشه باید قبلش خلوص نیت داشته باشیا
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اینو تست کردم رو یکی کار نکرد :|||

    استامینوفن و ژلوفن بهش اضافه کن ببین چی میشه :|||

    پاسخ:
    باشه خودت رو خودت تست کن دیگه جوابشو بهم  بگو
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • تست کنم دیگه نمیتونم جوابشو بهت بدم

    پاسخ:
    به اطرافیانت بگو 

    بحث کرونا شد...

     

    راستی من دارو مو رو یه نفر ازمایش کردم فعلا حواب داده...

     

    هر کی می خواد کد پستی بده بفرستم😏

    پاسخ:
    ترکیبشش چیه ؟

    اِ پس من سالم سالم نیستم😀😂

    پاسخ:
    خخخخخ اره متاسفانه

    خخخخخ نمکدوووون😏

    پاسخ:
    من شکرم خخخخخ

    🤣

    پاسخ:
    باز نشد 

    عععععه❗

    پاسخ:
    چیه خوب ؟ فک کتم توهم سالم نیستی خخخخخخخ

    🤣

    پاسخ:
    بازم باز نشد :)

    با خودم گفتن چقدر جالب بزار بقیش رو بخونم نگوووو سر کاریه "(

    همچین با دقت زل زده بودم به مانیتور که چشام نزدیک بود کور بشه " خدانکنه ...:( "

    ولی نسخه جالبی بود 

    خوشمان امد :)

    پاسخ:
    سرکاری چیه واقعیه خخخخخ

    خدا نکنه :(
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی