:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

امان از دست فیلم

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ

تو این فیلما چجوری یارو از زنش جدا میشه میره حلقه شو میندازه تو رودخونه
احمق بفروش بزن به یه زخمی😁

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

اینجانب یک امتحان کننده هستم! ولی بعد بدو بدو رفتم برداشتمش😆

پاسخ:
ایشاالله برا هیچکی اتفاق نیافته و همه خوشبخت بشن :)
براتون ارزوی موفقیت می کنم 
 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

اصا اگه نمیخوای بیار بده من خو😐

پاسخ:
عه زرنگی بیارن بدن به من
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • اگه کسی قصد داشت بندازه تو رودخونه من حاظرم فداکاری کنم ازش بگیرم😳✋

    پاسخ:
    لازم نکرده خودم اینجا عین شیر وایسادم :))) 
    بدین به من

    واقعا

     

    پاسخ:
    ولا....

    والا...از شما مشورت نگرفتن دیگه...:))))))

    پاسخ:
    امان از دست این بی فکریا

    (:

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی