:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

واکسن کرونا :)

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

‏از وقتی شنیدم قراره صد میلیون دلار به کاشف واکسن کرونا جایزه بدن ،
منم تو خونمون دارم آزمایش میکنم
فعلا وایتکس رو با ژلوفن قاطی کردم تا ببینم خدا چی میخواد😂😂😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۶)

عاقا یکی  اینو ببره اورژانس....

پاسخ:
خخخخخ بیا رو تو امتحان کنم نصف نصف سودش

ایشالا خدا منو ویژه شفا بده ..تو رو فول اچ  دی شستوشوی مغزیت بده تا شفاف شه :/ 

^_^ 

موفق باشی:/

پاسخ:
منکه سالمم ولی دعا می کنم خوب بشی تو :) 
ممنون همچنین
اگه دوس داشتی بیا روت امتحان کنم سودش نصف نصف
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • این دیوار کجاست...؟؟

    ای خعداااا

     

    پاسخ:
    کلتو بکوبی ؟
    تو که می خوای خودکشی کنی خوب بیا روی تو تست کنم

    نه داداش

    مگع از جونم سیر شدم

    همون کرونا بگیرم بهتره والااا خخ

    پاسخ:
    بابا کمک به بشره اسم تو توی تاریخ جاودانه میشه

    ممنونم ...شما برو رو بابات امتحان کن ..اگر دوتاتون سالم موندین خودم باهات شریک میشم ^_*

    پاسخ:
    چرا می ترسی بلاخره یکی باید پیشقدم بشه اسم تو توی تاریخ ماندگار میشه

    😆 😆 😆 😆 ذکریا شدی

    پاسخ:
    از اونم بهترم خخخخخ

    من خودم دویست دلار میدم بهت از خیر این آزمایش بگذر مردمو به کشتن میدی: )))))))

    پاسخ:
    باشه قبول بده :))))
  • مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
  • خانم یا اقای melody

    زیاد بش توجه نکنید بچم یه تختش کمه

    عرعر خخخخ

    پاسخ:
    خدا شفات بده خخخخ


  • فاطـــღـــمـه ツ
  • بیا با هم آزمایش کنیم

    پنجاه پنجاه چطوره؟

    *

    رد دادم 😐😐

    پاسخ:
    نوچ من سازندشم روی من که نباید ازپایش بشه

    که اینطور دکتر جان :)

    ببخشید شوما بجا نمیارم :دی

    پاسخ:
    خسیس هستی خخخخخ

    سلام جناب آقای پرفسور زنگ زدم 220 بیان بگیرند خخخخخخ

    پاسخ:
    220 چیه ؟ 

    :)) دکتر جان جرات داری الکل و وایتکس و جوهر نمک رو باهم قاطی کن بهتر نیست :))

    پاسخ:
    نه اون جواب نمی ده فکر بهتر نداری؟

    من حاضرم جونمو بزارم تهش مشهور میشم دیگه میگن تو راه پیدا کردن راهی واسه بیماری مرده 😂 😂

    پاسخ:
    احسنت به شجاعت تو دوستان یه خورده یاد بگیرین 
    چون خیلی شجاعی روی تو امتحان نمی کنم :)))

    شاید ورژن 2 کرونا رو بسازه ولی واکسنشو نع😂😂😂

    پاسخ:
    نه این واکسنه کلا سیستمش فرق داره خخخخخ

    شاید باورت نشه ولی من خودم داروشو دارم :)

    پاسخ:
    دروغ نگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی