:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

:)))

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ

بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم، 
بابام گفت: عموت که اومد میری جلوش اگه شیرینی آورده بود، میگی عمو خودت شیرینی هستی، چرا شیرینی آوردی، اگه گل آورد، میگی عمو خودت گلی چرا گل آوردی...


منم گفتم باشه، خلاصه!
عمو اومد و دیدم واسه نذری یه گوسفند آورده!

 

من بچه بودم میفهمی؟؟؟
 بچهههههههههه😕

  • 00:00 :.

نظرات  (۸)

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • XDXD

    پاسخ:
    :))
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    ممنون از همراهیتون :)

    :)))))

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    وای خدا :))😆😬

    پاسخ:
    :)))

    خخخخ

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)

    چرا این قدیمیا رو هی میگی

    پاسخ:
    قدیمیه ؟!!!! من تازه شنیدم خوب

    عجب کله خری بودی ابولفضل:) ))

    پاسخ:
    !!!!! نخیرشم خیلیم اقا بودم خخخخ

    هههههههههه 😂

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی