:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اکتشافات قرنطینه :)

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

فکر کنم یکی از دلایلی که سرخپوست ها

 همیشه به قطارها 🚂حمله می کردن

 این بوده که دود قطار به زبون اونا فحش ناموسی میشده

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

  • فاطـــღـــمـه ツ
  • جدا حمله میکردن؟

    پاسخ:
    اره بی اعصاب بودن خخخخخ
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخخ

    کی اینو کشف کرده؟؟؟

    XDXD

    پاسخ:
    خودم تو فیلما دیدم :) 
    توهم به کسی نگو
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • XDXD

    ادامه بده

    پاسخ:
    چشم
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • پست قبلیو شوخی کردم بابا ، چرا پاک کردی؟:)

    من خودم زیاد از این پستا میذاشتم تو یکی از وبام:)

    جدی نگیر..

    پاسخ:
    یکی از دوستان ناراحت شد پاک کردم
    نوچ نوچ نوچ از تو بعیده خخخخخ
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • عه آها..

    😂😁از همه بدترم من.. 

    پاسخ:
    خخخخخخ
    احسنت به تو 

    هرچند خواستم علیه پست قبلیت که برعلیه جامعه دختران مجرد بود اعتراض کنم!

     

    ولی قبل اعتراضات گسترده ام باید بگم منم تواین مدت تعداد ماکارونی پیچارو شمردم:)

    پاسخ:
    فقط شوخی بود سخت نگیر
    خسته نباشی چنتا بود ؟

    نه دیگه دارم تجهیزات جنگی اماده میکنم وبلاگت بترکونم:)))

     

    هرماکارونی دوتا ونصفی پیچ داره وتعداد کل 172عدده:)

    پاسخ:
    من امادم پاشو بیا بترکون :) من چیزی برای از دست دادن ندادم
    خخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی