:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

گدا بی اعصاب :)

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

از کنار یه گدا داشتم رد میشدم
 گفت ایشالله دوماد شی پسرم یه کمکی بکن.
 ۵۰۰  دادم بهش
 گفت دستت درد نکنه ولی با این گدا بازیا زن نگیری بهتره 😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۸)

  • 😂مهسا😂 اا
  • 😂😂

    پاسخ:
    :)
  • سادات بانو
  • :))  خیلی جالب بود... 

    پاسخ:
    خواهش :)

    یبار یه گدا اومد دم خونمون گفت کمک کن واینا

     

    منم رفتم هرچی پول خورد سکه ای توکیفم داشتم جمع کردم دادم بهش

     

    یه نگاه کرد انداختشون جلوپام ورفت!!

     

    فکرکنم توقع تراول داشت!

     

    :)

    پاسخ:
    خخخخ گدا هم گداهای قدیم

    گداهای این زمونه با ده بیست هزار تومان که هیچ ، شاید با پنجاه هزار تومان یه دعایی واست بکنن 😂

    پاسخ:
    عجب شغل پر درامدی خخخخخ
  • فاطمه حسینی
  • 😂😂

    پاسخ:
    :)
  • abdolnabi solimani
  • یه گدا اومد در خونمون پول بهش دادم گفت پول نمی خوام گفتم پس چی می خوای گفت برنج میخوام گفتمش گدا به گدا رحمت خدا من از شما گداترم خخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخ چقدر پرو شدن

    خوبه نگفته تو که از من گداتری!

    دیدم که میگم!

     

    پاسخ:
    خخخخ یعنی واقعا این احتمال وجود داشت ؟

    بعید نبود!

    به بعضیاشون هم بگی پول نداری میگن کارت بکش!

    پاسخ:
    خخخخخ چقدر پیشرفت کردن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی