:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

رفیق بی کلک مادر ....

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

‏چند روزه مامانم میگه 
خیلی خوشحالم که خدا شمارو به من داد
خیلی طبیعی واسه خونه تکونی داره دون میپاشه

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

  • abdolnabi solimani
  • اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد خخخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخ دلم برلت سوخت

    الهی:)))

    حالا که فرصتش هست ازاین تریبون وبه این واسطه یکم  دراین زمینه حرف بزنم😌

    انصافاً کمک درست حسابی کنید ماماناتونو

    جون دارا

    از زیر کار در نرید

    گناه دارن مامانا خیلی زحمت میکشن😍❤❤❤ 

    چون خودم به تمیزی حساسم 

    وبرام مهمه مامانا رو درک میکنم

    و کسی هم درک نمیکنه منو وکمک نمیکنه واذیت میشم:(ولی نمیتونم انجام ندم واسه همین واقعا میفهمم حس مامانارو

    خلاصه بچه های خوبی باشید حسابی کمک بدی وگرنه با من طرفید😤

    (اوه خشم جوجه نُمایان گشت😳)

     

    قشنگ پست طنزو زدم  با نصیحت خراب کردم نه اقا ابوالفضل؟:))

     

    پاسخ:
    چشم 
    نه دستت درد نکنه :)
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • آخ آخ ما هم فک کنم دو هفته دیگه شروع بشه خونه تکونیمون..>_<

    پاسخ:
    موفق باشی :)

    :/ به چه مامانی اگه رائیس جمهور بود العان امیریکا داشت بهمون میگفت میشه بودجه امسالمونو یکم زیاد کنین به خدآ نمیصرفه

    پاسخ:
    مامانم فوق العادس :)
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • عالی:)

    پاسخ:
    ممنون :)

    بله بله مامان همه فوق العادست فقط در نظر مادر شوهرا هستش که مامانا که میشن همسر بچه هاشون استثنا هستن

    پاسخ:
    :)

    مامانا و سیاستشون تکه

    پاسخ:
    فوق العادن :)

    حالا سالی ۱ بار می‌خواین کمک کنیدا!!!

    کار مادر بنده خدا هر روز همینه...

     

    خدا همه مادرا رو سلامت و در پناه خودش حفظ کنه...

     

    پاسخ:
    کمک می کنم خیالت راحت :)

    اللهی امین

    ما یه هفتس شروع کردیم:/

    پاسخ:
    موفق باشی :)

    ولی زوده ها

    مامانم برا ماه بعد میره عمل

    بعدشم استراحت مطلق 

    تو خونه هم که به جز من کسی نیست کمک کنه

    واسه همین زودتر شروع کردیم

    پاسخ:
    ایشاالله مامانت زودتر خوب بشه مواظبش باش خواهشا
  • غریبه آشنا A
  • ای خدا😂😂

    خوبه دیگه کمک کنید دستتون راه بیفته واسه بعد از ازدواج😉😂😂

    والا با اوضاعی که جامعه داره بعضی دخترا حس میکنم انقدر جو محیط میگیردشون که فکر میکنن با ازدواجشون لطف بزرگی در حق اونی میکنن که شریک زندگیشون میشه!!خیلیا حتی زحمت آشپزی هم ب خودشون نمیدن!!!!😖😕😶😑

    پاسخ:
    عمرا هنو من و نشناختی :)
    اینارو باید برد پسشون داد به بابا ننشون
  • غریبه آشنا A
  • احسنت ، شیر مادر حلالت👏😂

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی