:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

شیشه افسرده

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺍﻣﺎ 
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺑﺨﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ
ﻧﻮﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﺮﯾﺴﺖ ...

 

 

 

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﯾﺴﺖ !

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ 
ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺳﻼﻡ، ﺧﻮﺑﯽ ﺷﯿﺸﻪ؟ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﯾﺴﺖ !

ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ😂

 

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خدااااااااااااااااا خیلییییی خوب بود😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    حالا چرا صداتو بالا می بری بی اعصابیا 
    :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه این وسط خنده نمیشد کنترلش کنم⁦☹️⁩

    ببخشید⁦☹️⁩😑😐

    پاسخ:
    خخخخخ اروم باش 
    دیشخبب چیه !!!!
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • (دیشخبب چیه؟؟؟)چیه؟؟؟

    ینی این جمله چیه؟؟؟

    پاسخ:
    اره

    جالب بود

    پاسخ:
    ممنون :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • _اره_ جواب سوالم بود؟؟؟

    من گفتم چیه ها!!!

    پاسخ:
    این و خودت استفاده کردی بعد از من می پرسی خخخخخ
    داغونیا 
    برو کامنت اولتو بخون
  • 𖨥تینکـ ـربلـ
  • 😂😂

    پاسخ:
    ولا 

    😂😂همه یچیزیشون هست این روزا

    پاسخ:
    نه تکذیب می کنم من سالمم :)

    😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    لبت خندون :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • کدوم کامنت؟؟؟

    من که فقط خندیدم:///

    لینک میزاری بفهمم کدوم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    شات میگیرم برات می فرستم
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ممنون:))))

    پاسخ:
    خواهش :)
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • با این پستت حس افسردگی اومد سراغم

    اما نامردی کردم ک اینقدر خنداندمش ک فرار کرد

    پاسخ:
    دمت گرم :)
  • افغانی ..
  • 😁👍

    پاسخ:
    :)

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی