:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

رمز پویا :)

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۰۷ ب.ظ

‏خداروشکر از وقتی رمز دوم پویا اومده ما تو خونه حس فیلمای اکشن و پلیسی رو تجربه میکنیم

بابام مثل اینا که بمب ساعتی دستشونه میپره وسط حال داد میزنه ۲۰ ثانیهههه مونده پدرسگااا حفظش کنیییدد!!!

  • 00:00 :.

نظرات  (۴)

  • Reyhoon .KPOPLOVER
  • خخخخخخخخخخه

    اتفاقا همین امبش رمز پویا رو فعال کردم...بابام میگه قبول نیس..خیلی کمه من نمیتونم حفظ کنم...تا بیام بخونمش تموم شده وقتش...انگار مسابقه اس

    پاسخ:
    ولا باید زمانش بیشتر باشه
  • Reyhoon .KPOPLOVER
  • اره البته من حساب کردم دو دیقه بود..

    پاسخ:
    یک دقیقس

    خخخخ

    میگن رمز یکبار مصرف رو چرا پویا گذاشتن؟

    چرا اسم پسرونه؟؟؟

    خیلی ظریف به پسرا توهین شده 

    غیر مستقیم دارن میگن پسرا یکبار مصرفن 😂😂

    پاسخ:
    راسس میگیا چرا خودم متوجه نشدم !!!! 
    کلا ما پسرا بدبختیم خخخخ
  • Reyhoon .KPOPLOVER
  • اره تموم که میشد تایمش هنوزم بود...یه یک دیقه دیگه

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی