:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خدا بخیر بگذرونه :)

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۱ ب.ظ

‏کارشناس تلویزیون داشت میگفت
یه تصویر از مشکلاتتون یا چیزی که به مشکلتون ربط داره و بزارین بک گراند موبایلتون
که همیشه جلو دیدتون باشه
که باهاش بجنگین و نابودش کنین
بابام گوشیشو پرت کرد سمتم گفت پسرم لطفا عکس خودتو بزار بک گراند گوشیم

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۱)

  • مریم بانو
  • :))

    پاسخ:
    خخخخخ
  • غلامرضا ...
  • سلام...

    چی به پسره بابات اوردی؟ یه کم رحم کن لطفا خخخ.

    یاحسین.

    پاسخ:
    من به این گلی 
    کلیم دوسم داره :)

    😐😐😐😐

    پاسخ:
    چیه ؟

    چه بابای باحالی😂😂

    پاسخ:
    من و می خواد بکشه باحاله !!!!!!
  • فتل فتلیان
  • 😂😂😐

    پاسخ:
    :)

    به اینجاش فکر نکرده بودم😂

    پاسخ:
    همه جوانب و همیشه در نظر بگیر
  • abdolnabi solimani
  • سلام بامزه ترین پدرهای باحالی که همیشه حواسشون به همه جا و همه چیز هست

    پاسخ:
    باحاله من و می خواد بکشه ؟!!!

    ترور شخصیتی کرد

    پاسخ:
    خخخخ فک کنم

    مشکل مگه یکی دو تا هست که بذاریم بکگراند گوشی؟!

    پاسخ:
    یکی یکی بزار حل شد بعدی
  • ** گُلشید **
  • 😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)
  • 🌱...Masoumeh ...🌱
  • ما که دلیل زندگی بابامونیم 😂😂

    پاسخ:
    خداشانس بده به ما خخخخخ
    خوش به حالت

    :)))

    پاسخ:
    همیشه بخندی 
    کم صحبتی خخخخخ
  • خانوم میم
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    :)

    خخخ منتظر عزراییل باش

    پاسخ:
    تو خودت به پا عزرائیلی
  • نیک برکارد
  • سلام حس میکنم بی حوصله شدی جدیدا

    پاسخ:
    نه سرم خیلیییی شلوغه وقت نمی کنم بهتون سر بزنم ببخشید
  • نیک برکارد
  • هاهاها... نه منظورم این نبود! :) دیدم پست میذاری در میری واسه همین گفتم:))

     

    خب خداروشکر که سرت شلوغه ایشالا بسلامتی :) 

    پاسخ:
    مگه دزد و پلیسه در برم خخخخ
    سلامت باشی :)

    ممنون:)


    تقصیر شماست دیگه انقد کم حرفید رومنم اثر گذاشته 

    میام وبلاگتون حس همون کم حرفی وآرومی خودتون منو میگیره:))

    پاسخ:
    به منچه 
    الکی گردن من ننداز من خیلیم بلبلم

    آرههههه هیچکس نه اونم شما!!!:)

    همش تقصیر خودتونه 

    وگرنه من هیچ جا کم حرف نیستم:))

    انقد کم حرف میزنید احساس میکنم ازاین ادم کم حوصله هایید که نه حوصله ادم پرحرفارو دارید نه حوصله حرف زدن:))

    منم میام یه استیکر خنده میذارم درمیرم😅😂

    پاسخ:
    بله من :)
    خخخخ نه اینجوری نیستم الکی پشت سرم شایعه درست نکن

    نه من کلاً ادم رویی هستم ،جلو روتون شایعه درست میکنم:)))

    پاسخ:
    نوچ نوج نوچ از سنت خجالت بکش

    :))))

    مگه من چند ساااااالمهههههه؟

    :((((

    الان میرم قهر:))))

    نمیدونید خانما رو سنشون حساسن:(((

    پاسخ:
    نگفتم که هشتاد سالته گفتم از سنت خجالت بکش یعنی بزرگ شدی 

    به هرحال شایعه که شوخی بود:)

    داشتم شیطنت میکردم :)

    اینم شد شایعه:/

    ولی خب معلومه ارومید کلاً

    پاسخ:
    با شیطنت پشت سر یه پسر جوون غیبت کردی نوچ نوج نوج اصلا کار پسندیده ای نیست اوف برتو باد
    اروم بودن من و از کجا فهمیدی ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی