:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خاطرات مدرسه :)

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۶ ب.ظ

یکی از خاطرات دوران راهنمایی من، انضباط تجدید آوردم..

 

 

 

 

 

به همین برکت


بعد تو شهریور اومدم ساکت نشستم قبول شدم...

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۴)

انضباط بیست :)

پاسخ:
افرین تو بچه گلی بودی پس :)

سلام

وا مگه داریم و یا داشتیم..

خخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخ  شوخیه

:/ خخخ نترس تنها نیستی انتنضبات منم صفر بود اما مثل ط یه جا ننشستم خخخ با معاون هم دست شدم گفتم اقا روز اخری اینو بیست میکنین دیگه ن !؟ خخخ اونم گفت تو نگران اون نباش خخخ

پاسخ:
خسته نباشی پهلوون

😂😂شیطون باشی همین میشه

پاسخ:
خخخخ شیطون خوبه ؟

جالبه مدیر بهم میگفت تو به درد نمیخوری گفتم چرا من که درسم خوبه گفت نه انضباط نداری.

پاسخ:
مدیرا همشون همبن و می گن سخت نگیر

منم یادمه بچه هایی بودن که انضباط رو مردود شدن. 

پاسخ:
خخخخخ تو بچه خوبه بودی نه ؟
  • دلساخته های آنی
  • واقعاااااا؟اصلا مگه همچین چیزی هست؟

    پاسخ:
    نه شوخیه :)

    :)))))

    پاسخ:
    به من می خندی ؟ 
    :))

    بعله...:))))

    پاسخ:
    خیلیم خوبم من :)
  • abdolnabi solimani
  •  سلام

    می‌دانیم آنچه که امروز حرف اول را در مدرسه می‌زند انضباط است، انضباط اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان می‌تواند روی آموزش اثرگذار باشد.

    پاسخ:
    سلام
    اره موافقم باهات :)
  • دلساخته های آنی
  • گفففففتم

    پاسخ:
    افرین :)

    نمیدونم... شاید

    از خشک بودن بهتره

    پاسخ:
    خخخخخخ
  • خانوم میم
  • خخخخخ😂😂😂😂😂از دست شمااا

    پاسخ:
    مگه چمونه خخخخخ

    آره من انضباطم همیشه بیست بود.

    پاسخ:
    افرین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی