:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اگر ریا نمیشه منم آیفون 11 خریدم :)

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۸)

  • فاطمه ❤عشق کره
  • بهت از همه آیفوناست

    پاسخ:
    بله بله بله 
    مگه تو هم داری ؟

    با فاطمه موافقم😂😂

    پاسخ:
    نکنه توهم خریدی !!!!

    من وسعم نمیرسه😂

    پاسخ:
    خا خدارا شکر پ فقط من دارم :)))))
    دلت بسوزه خخخخ

    منم خریدم خیلی خوبه !!! 

    عاشق کیفیت دوربینش هستم 😂😂😂

    پاسخ:
    متقلب همینکه دیدی من خریدم همه رفتین برای خودتون خریدین

    😂😂😂

    پاسخ:
    چرا می خندی دلت باید بسوزه
  • فاطمه ❤عشق کره
  • نه ندارم

    گفتم بهتر از همه آیفوناست

    داداشم داره

    اچ تی سی هم گوشی خیلی خوبیه عالی تو شهرما فکر کنم 10تا هم از این گوشی نباشه(داداشم داره)الان یه مشکل پیدا کرده گوشیش(اچ تی سی)هیچکس بلد نیست تعمیرش

    کلا تو این منطقه کسی بلد نیست تعمیرش منطقه به این بزرگی

    پاسخ:
    خا خدارا شکر دلت اب :)
    داداشت داره خودت نداری که :)

    من  ورژن  قدیمی شو داشتم  سوخت کارخونه ورژن جدید داد 😄😄😄

    پاسخ:
    عه حیف شد همون بهتر نداری وگرنه می سوزونیش
  • فاطمه ❤عشق کره
  • من لپ تاب دارممممممممممممممممممممممممم

    گوشی ندارم خخخ شکسته

    پاسخ:
    برو بابا فقط گوشی :)
    بیشتر بشکنه خخخخح
  • فاطمه ❤عشق کره
  • لپ تاب خیلیم خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ:
    هر وقت تونستی ایفون بخری اون موقع بیا ببینم چی می گی خخخخ
  • فاطمه ❤عشق کره
  • اصلا آیفون نمیخوام

    خریدم اچ تی سی میخرم

    پاسخ:
    الکی می گی

    خخخ شرکت مورد نظر ورشکست شد خخخخ

    پاسخ:
    چرا !!!!
  • نباتِ خدا
  • چقدر خاصه😂

    پاسخ:
    مخصوص خودمه
  • فاطمه ❤عشق کره
  • اچ تی سی بهتره

    خیلییییییییییییییییی

    البته واسه یکی مثل من

    پاسخ:
    اگر هم بهتر باشه همونم نداری :)
  • طاها معبدی
  • داداش زشته شاید یکی نداره،اینقدر مال و اموالتو به رخ مردم نکش😉

    پاسخ:
    بهتر دلش بسوزه :)
  • دلساخته های آنی
  • عالی بوددد😂😂

    پاسخ:
    :))
  • ** گُلشید **
  • من قبل شما خریده بودم منتها تا الان رو نکرده بودم یه وقت دلتون نخواد😂😂

    پاسخ:
    نخیر بعد من خریدی متقلب
  • فاطمه ❤عشق کره
  • حالا هی بگو

    پاسخ:
    همینه که هست :)

    just linux!

    پاسخ:
    نوچ فقط اپل خودم
  • غریبه آشنا A
  • ریا نباشه بگم سیبای این مدل گوشی هارو چندین ساله من گاز میزنم میدم ب کارخونش😃😅😅

    خیلی خوش خوراکن با وجودشون نیازی ب مسواکم نیست 😜😂😂

    پاسخ:
    نوش جونت گوشت تنت بشه :)
  • فاطمه ❤عشق کره
  • :)

    پاسخ:
    :))

    فخر فروش نمیگی دلمون میخواد؟

    پاسخ:
    بله بله بله مایه داریه دیکه بایدم فخر بفروشم

    واییی منم میخوااااااااامممم

    پاسخ:
    دلت بسوزه :)

    خیلی خوبه . معلوم میشه پولدارین .

     

    ولی فقط دفعه بعدی خواستین سیب رو گاز بزنین ، اون طرف دیگه اش رو گاز بزنین یا سیب رو بچرخونین که بفهمیم تقلبی نیست خخخ

    پاسخ:
    نه همینجوری خوبه :)

    خیلی قشنگه دوسش دارم:))) 

    مبارکه

    پاسخ:
    :)))
    ممنون ممنون :)

    :)))

    مبارکت :)))

    پاسخ:
    ممنون ایشاالله شماهم بخری :)

    من قاب پلاستیکی دوربین آیفون درون عکس را دارم:)

    پاسخ:
    خوش بحالت :)
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه دیگه ریا شد://///

    پاسخ:
    خخخخخ باشه تو که راس می گی
  • سعید حیاتی
  • مبارکه 

    آفرین

    پاسخ:
    سپاس :) ایشالله توهم بخری :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی