:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

صبح :))

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

سلام عزیزان
روزتون بخیر و خوشی
و همراه با موفقیت
خیر و برکت در کارتون
لبخند رو لباتون
شادی تو دلاتون و
خداوند همراه لحظه‌هاتون :)

  • 00:00 :.

نظرات  (۶)

سلااااااااااام پسرررررررررررررم صبح عالی پرتقالی

جیطولییییییییی؟؟؟

من فک کنم فاز به فاز شدم سارری:)

پاسخ:
پسرم !!!!!! من کی پسر تو شدم خخخخخخ
عالییی 

اشکال نداره :)

والا من که زیر بیست سالم :) اگه زیر بیست سالی به فرزند خودنگی میپذیرمت اگه بالای بیست سالی چند سال فریز بودی باز به فرزندخوندگی پذیرفته میشی پسرم:)

رو حرف مامان نباس حرف زد تاماااااااااام

پاسخ:
!!!!!!
حالت خوبه ؟
چشم صغرا خانوم خخخخخ

نه والا بین دو تا رشته موندم انقد فک کردم به نتیجه نرسییدم انتخاب رشتم پا در هواس

به خاطر همین اوسکول میزنم :)))

پاسخ:
چه رشته هایی ؟
خوب میشی نگران نباش

مکانیک امیرکبیر و برق امیرکبیر...

البته به احتمال قوی مکانیک تهران قبول شم و اینا لازم نشن ولی باز باید بنویسم کار از محکم کاری عیب نمیکنه

پاسخ:
همون مکانیک بزن

خخخ چرا برق نه؟؟؟

دخترمااااااا

پاسخ:
دختر پسر داره مگه ؟ 
باشه برو برق 

*_* :) 

پاسخ:
ممنون از حضورتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی