:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

الارم

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

ما تو خونمون اصلا به آلارم گوشی اعتقاد نداریم، مامانم که در کابینتا رو ‌محکم کوبید به هم‌ میفهمیم صبح شده.

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۹)

  • محمدرضا جامی
  • سلام
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
    از شما درخواست میکنم به وبلاگ من هم سر بزنید
    دنبال = دنبال
    پاسخ:
    ممنونم نظر لطفتونه :)
  • خانوم میم
  • خخخ😂
    پاسخ:
    ولا
    عجب......
    ما ک با ضرب کتکک بلند
    میشیم

    پاسخ:
    خخخخخ
    تو وضعت خیلییی خرابه
  • معلمی از جنس اینده
  • :))))))))))))))
    پاسخ:
    :)
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • ما با فحش های خیلی  مناسب:)
    پاسخ:
    فحش مناسب چیه ؟
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • فحش هایی است که زیر +18 هستند:)
    پاسخ:
    اها پ چجوری مناسب میشه ؟
    😂عه پس انگار فقط خونه ماست که آروم بیدارمون میکنن
    پاسخ:
    اره خوشبحالت خخخخخ

    فرزند خونده قبول نمی کنید ؟
  • پرتو کیانی
  • خخخخخخ...:)))
    شما با صدای کوبیده شدن در کابینت بیدار میشین؟!!!!!
    ما ک کلا بیدار نمیشیم...:))))))
    پاسخ:
    خخخخخخ
    پ صبحا چی کار می کنید ؟
    فکر نکنم بتونم دو تا داداش و تو خونه تحمل کنم😂
    پاسخ:
    من خیلییی بچه خوبیم یه ذره غذا می خوام و جای خواب همین ساکت هم هستم 
  • پرتو کیانی
  • به قول "کیم یاسی"با کتککک...خخخ:)))
    پاسخ:
    خخخخخخخ ای بابا وضع شما بدتر از ماعه 
    خوبه یه داداش مثه شما داشته باشم همیشه میخندم

    ولی باید باهام خاله بازی کنین😂😂
    پاسخ:
    0-o 
    جان !!!!!!!
    نه ممنون همون در کابینت بهتره
    😂😂شوخی کردم منو چه به خاله بازی
    پاسخ:
    شوخی شوخی میری عروسک میاری می گی باهام خاله بازی کن نمی خوام :)
    من کلا دو تا عروسکامو فقط نگه داشتم که قدشون یک یک و نیم میشه به درد خاله بازی نمیخورن
    تازه خاله بازی دیگه از من گذشته😂😂
    پاسخ:
    نمی دونم باید فکرامو کتم 
    بیمه هم می کنید ؟
    حقوق چقدر می دین ؟
    اوه مای گاد😂😂
    هوم بابام معلمه بیمه میشید
    هر چقدر بخواید
    پاسخ:
    باشه میام ادرس بده :)
    با جنوب میتونی بسازیD:
    پاسخ:
    اره مشکلی نیست الان ساکم و می بندم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    پس شانست گل کرده بیا *** 😂😂
    پاسخ:
    باشه هواپیما رو اوکی کن
    اوکی;)
    دلت میاد مامان باباتو ول کنی
    من اینجور مادرا رو خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    الکی بحث و عاطفی نکن بهشون سر میزنم بلیط و برام بفرست
    واسه فردا دو تا بلیط داریم یکیش 10:35 اونیکی هم 21:40 کدومو میخوایD:
    پاسخ:
    فدا نمیشه چهار شنبه
    خب پس آمار میگیرم خبر میدمD:
    پاسخ:
    منتظرما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی