:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

شکست عشقی خخخخخخ

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

من یبار شکست عشقی خوردم رفتم به بابا بزرگم گفتم چیکار کنم یادم بره
یه نخ سیگار داد بهم گفت بکش پسرم
وقتی سیگارم تموم شد گفتم آقا جون فایده نداره نمیتونم فراموشش کنم
گفت وقتی داشتی میکشیدی ازت عکس گرفتم فرستادم برا بابات
اون یه کاری باهات میکنه که اسمتم یادت بره

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
  • اِدْموند ...
  • هههههههه دیگه شکست عشقی هم یادش نمیمونه
    پاسخ:
    خخخخخخخخ ولا
    😂😂😂
    پاسخ:
    لبتون همیشه خندون :)
  • فتل فتلیان
  • 😂😂😂😂
    پاسخ:
    همیشه بخندی دادا :)
    عجب جلبی بوده :)))
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    :))
    ممنونم از همراهیتون :)
  • 😂مهسا😂 اا
  • 😂😂
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی