:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان


چند آدم ثروتمند را می شناسید که از طریق پس انداز کردن پول در حساب بانکی، ثروتمند شده باشند؟

مطمئنم که شخصی را به یاد نخواهید آورد!


به همین دلیل باید بدانید که آموختن مهارت سرمایه گذاری مهم ترین گامی است که شما به عنوان یک فرد جویای ثروت باید آن را بردارید.

این موضوع به حدی اهمیت دارد که وارن بافت یکی از ثروتمندترین مردان دنیا می گوید:

من اولین سرمایه گذاری ام را در سن 11 سالگی انجام دادم. و تا قبل از آن داشتم زندگی ام را تلف می کردم!

به عنوان یک فعال اقتصادی پیشنهاد می کنم از همین امروز دانش خودتان را در زمینه سرمایه گذاری افزایش دهید و تلاش کنید با پول های اندک خود وارد بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری شوید تا به مرور زمان بتوانید مهارت های های خودتان را در زمینه سرمایه گذاری افزایش دهید.

در مورد پول هایتان طوری فکر کنید که انگار سربازهای شما هستند، بجای نگه داشتن آنها در بانک و استراحت دادن به آنها، آنها را به جنگ بفرستید تا زندانی هایی را بگیرند و به خانه خود بیاورند.

به این ترتیب شما می توانید آن زندانی ها را به عنوان سربازهای بیشتر به کار بگیرید.

فقط با این کار می توانید سوار غول تورم شده و در دریای بحران ها غرق نشوید.

شما می توانید
  • 00:00 :.

نظرات  (۴)

فقط بابات پولدار باشه 😁

گام هم برنداشتی نداشتی 😁😁
پاسخ:
خخخخخ اونکه عالیه :)
که اینطور :)
پاسخ:
نکنه شما هم اعتقاد دارین باید بابای پولدار داشت ؟
نه اصلا
پول بابا واسه خودشه. من خودم باید آینده‌‌م رو بسازم :)
پاسخ:
افرین درستش هم همینه
البته بانوی بهار هم شوخی کردن در اصل :)
من کاری به نظر بقیه ندارم نظر خودم رو گفتم :)
پاسخ:
سپاس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی