:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

صبحتون بخیر :)

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ق.ظ

سلام عزیزای دل 

صبحتون گلباران

یک روز عالی و

هزاران لبخند زیبا

را برای تک تکتون آرزومندم

  • 00:00 :.

نظرات  (۶)

سلام 
صبح شما هم بخیر :)
پاسخ:
سلام 
مچکرم :)
:)
پاسخ:
مچکرم از حضورتون :)
شما از قدیم‌الایام بیان نبودین؟! حذف کردین رفتین فکر کنم.
پاسخ:
بله قبلا بودم 

خوب یادتونه :)
بله
آقا ابوالفضل :) البته اگه اشتباه نکنم
پاسخ:
حافظتون حرف نداره :)
:)
حکم مادربزرگ بیان رو دارم :))) ولی خب لطفاً مثل بقیه ۲۸ ساله تصور نکنین من رو :|
پاسخ:
نه خیالتون راحت دخترا از بیست سال بیشتر سنشون نمی ره :)
من از سنم فرار نمی‌کنم :) ۲۱ ساله هستم ولی خب مورد داشتیم بعد یک سال خوندن پست‌های من اومده گفته شما ۲۸ ساله هستید؟! :|
پاسخ:
نه بیست سال و دوازده ماه معمولا اینجوری می گن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی