:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ازدواج :))

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۹)

خخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
چه ذوقی کردی خخخخخ قشنگ معلومه زن می خوای

هعی :/

ما ها بدبختیم :/

پاسخ:
بدنسازی ؟
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • 😂😂

    پاسخ:
    خوشت اومده ها خخخخخ

    الان شما باشگاه میرین 

    یا شکم دارین ؟؟؟

    پاسخ:
    هیچکدوم خنثی هستم خخخخخ

    XDDDDD

    پاسخ:
    نگران نباش ایشاالله یه دونه شکم دار بیاد خواستگاریت

    شما دعا کنین ان شالله...

    برعکسش میاد...

    پس دعا کنین...

     

    پاسخ:
    خیلی ریز بهم تیکه انداختی که دعاهام نمی گیره ؟!!!!!

    ریز تیکه ننداختم...

    واضح کوبوندم رفت...

    پاسخ:
    اها راس می گی واضح بود خخخخخ
    داغونم کردی اصلا خخخخخخخ
    خداوندا یه شوهر پولدار خوشتیپ نصیبش بفرما

    XDDDDDDD

    پاسخ:
    :)))))

    نگفتینا

    می خواستم یه مورد معرفی کنم 

    پاسخ:
    ول کن ترو خدا خسته شدم از بس خاطرخواه دارم

    اوه

    وا 

    باشه 

    دختر به کسی نمیدیم

    پاسخ:
    خخخخخخخ

    حالا دلتون می خوادا الکی خودتو می زنی به اون راه

    😂 منی که زن میخوام باید چه مدلیشو بگیرم ؟‌

    پاسخ:
    تا حالا از اون زاویه بهش نگاه نکرده بودم خخخخ

    هعی من پسر شکم دار نمیدوست😐☹️

     

    پاسخ:
    پ خودتو با تخم مرغ اپدیت کن

    😕🤧😅

    پاسخ:
    :)

    در جواب آقای هیچکس بگم:

    سلام. :) این دخترا هستن که قدای کوتاه دارن و مدلشون تپلیه (چاق نیستنا اصلا مدلشونه حتی اگر غذا نخورن) 

    تجربه ثابت کرده اینا هم دستپختاشون عالیه هم خیلی خانه داریشون بیسته و با سلیقه ن هم بسی مهربون و نرمن :) ینی خودم پسر بودم همچین موردی میگرفتم😂 (نگید الان خودشو داره میگه 😂من به هر چی شبیهم بجز همچین موردی)

    ولی اگر قدتون بلنده این مورد رو فراموش کنید برید یه دختر قد بلند بگیرید ، قدبلندا بی شوهر موندن از بس پسرای دراز رفتن سراغ دخترای کوچولو اه😑

    پاسخ:
    ممنون از کامنت خوبتون تقدیر و تشکر می کنم از شما :)

    مرد باس یخورده شکم داشته باشه😌😂

    پاسخ:
    افرین افرین خخخخخ
    توی دخترای بیان شما از همه عاقل ترین

    خخخخخخ 

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    سلام. خوبی ابوالفضل منو یادت مونده؟

    خانمها ابوالفضل راست میگه من شکم ندارم و حتی یبار هم رستوران نرفتم.

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت اره داداش 
    ابوالفضل همیشه راس می گه :))) بیا باهم قرار میزاریم میریم رستوران عشق و حال

    اراتمندم اقا ابوالفضل، ایشالله بعد از کرونا؛ اگه زنده موندم.

    یاحق

    پاسخ:
    فدای تو داداش گلم :)

    😐اونکه تازه داره میره تا هیکلش خوب شه هم خوبه ها ! اون کیفاشو کرده الان هم ادرش بلده هم دیگه اگه بریم رستوران اونیکه غذای چریوچیل میخوره توی پس پولش کمتر میشه😅

    پاسخ:
    از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ولی عادت می کنه به تخم مرغ بعدا دچار مشکل میشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی