:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بچه های اسکول

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸ ب.ظ

 

وقتی بچه بودیم وسرمون میخورد به دیوار،برای اینکه گریه نکنیم دیوارو کتک میزدن
سر ماهم سریع خوب میشد 

 

یه همچین بچه های اسکلی بودیم...

  • 00:00 :.

نظرات  (۷)

دیوار و بزنی اخرش بازم دست خودت درد میاد کههه :""")

پاسخ:
من نمی زدم اونا میزدن خخخخخ

تا حالا سرم تو دیوار نخورده ولی وقتی به یه چیزی میخوره  تا خرد و خمیرش نکنم اروم نمیگیرم😂

پاسخ:
0_o از من فاصله بگیر خواهشا هنوز جوونمو ارزو دارم

نترس تو که قرار نیست به من بخوری 😂

پاسخ:
چمی دونم شانس نداریم که 

😂😂😂😂😂

پاسخ:
فک کنم این بلا سر شماهم اومده

تازه به ما می‌گفتن ای بابا نمکات ریخت حالا چی کار کنیم بعد یکی دیگه می‌بردمون آشپزخونه نمک میداد بخوردمون در نتیجه کلا فراموش می‌کردیم چی شده ....

پاسخ:
عه اینجوریشو ندیده بودم چه جالب :)
  • ILYA محمد راد
  • همیشه بهمون یاد دادن کسی زد بزن حالا هرکی می خواد باشه جسم یا جسن 

    پاسخ:
    صبور باش خودتو کنترل کن مرد
  • ILYA محمد راد
  • محله ما نزنی خوردی

    پاسخ:
    یادم باشه محل شما نیام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی