:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

هیچوقت ایرانی هارو دست کم نگیرید :)

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

یک ایرانی در امریکا برای شغل دوم یک کلینیک باز می کند بایک تابلو به این مضمون: 

"درمان مشکلات بیماری کرونا شما با 50 دلار. در صورت عدم موفقیت 100 دلار پرداخت می شود." 

یک دکتر آمریکایی برای مسخره کردن او و کسب 100 دلار به آنجا می رود و می گوید: من به علت کرونا حس ذائقه خود را از دست داده ام  ؛ ایرانیه به دستیار خود می گوید: از داروی شماره 22 سه قطره  بهش بده . دکتر دارو را می چشد اما آن را تف می کند و می گوید این دارو نیست که گازوییل است!
ایرانیه می گه شما درمان شدید!
 چون طعم گازوییل را حس کردید و 50 دلار می گیرد.

چند روز بعد دکتر آمریکایی برای انتقام بر می گردد و می گوید که به علت کرونا حافظه اش را از دست داده است. 

ایرانیه به دستیار خود می گوید: از داروی شماره 22 سه قطره  بهش بده . دکتر اعتراض می کند که این دارو که  مربوط به ذائقه بود!  
و ایرانیه می گوید شما حافظه خود را به دست آوردید و درمان شدید !!!!
و 50 دلار می گیرد.

به عنوان آخرین تلاش دکترچند روز بعد مراجعه می کند و می گوید که به علت کرونا بینایی خود را از دست داده است.

ایرانیه می گه متاسفانه نمی توانم شما را درمان کنم، این 100 دلاری را بگیرید! 

اما دکتر اعتراض می کند که این یک50دلاری است. ایرانیه می گوید شما درمان شدید و 50دلار دیگر می گیرد.

ایرانیه میزنه رو شونه دکتر آمریکایی و میگه :
هیچوقت ایرانی هارو دست کم نگیر اینو به اون ترامپ  هم بگو 😂😂😂😂😂😂

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۴)

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخخ

    پاسخ:
    ولا هخخخ
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خخخخخخخ

    دستت دردنکنه

    پاسخ:
    خواهش می کتم :)

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    اللهی امین :)

    سلام دادا 

     

    این جوکه یه طوره دیگه بودا :دی

    پاسخ:
    سلام داداش
    چجوری بود ؟

    خیلی خوبی😂😂😂

    پاسخ:
    من ؟ من اصلا بی نظیرم تو کل دنیا یه دونه من بودم فقط

    خخخخخخ کرونا رو اضافه کردی.

    پاسخ:
    سیسسسس صداش و در نیار خخخخ

    عجب به این ذهن ایرانی :)

    پاسخ:
    اره اصلا ما هممون نابغه ایم

    چقدرم از خود راضی😕

    پاسخ:
    من از خودم راضی نباشم کی راضی باشه !!!!

    واای ایو‌ل😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)))) به خودت افتخار کن
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • این ایرانی اصله😂😂😂

    پاسخ:
    صد در صد شک نکن اصلا :)
  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • احسنت

    پاسخ:
    ممنون :)

    جالب بود آفرین😂😂

    این طرفند رو واسه معافی گرفتن از خدمت سربازی هم میشه پیاده کرد!ولی ب شرطی که ایرانی طور عمل کنید و گول نخورید😉😂😂

    پاسخ:
    ممنون :)
    ترفند :)
    خخخ حیف که من سربازی رفتم

    یک ایرانی به تمام معنا 

    :)))))))))))))

    پاسخ:
    ما ایرانی ها واقعا بی نظیریم

    آره ترفند!!🙈😅

    تازه متوجه اشتباه کلامم شدم😅😅

    پاسخ:
    اشکال نداره پیش میاد

    :))))

    پاسخ:
    لبتون خندون :)

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)))

    عجب! :)) 😂

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
  • هانیه 🤷‍♀️
  • ایرانیا که همیشه می درخشند 

    در وضعیت کرونا همه ی ما دیدیم 😌

     

    پاسخ:
    ایرانی ها فوق العادن خخخخخخ
  • در حوالی اریحا...
  • راضیم ازت :)

    پاسخ:
    خداراشکر :)

    وای وای وای عالی بود😂

    اون واینره میثم هم از رو این جکه کلیپ ساخته بود

    پاسخ:
    ممنون :)

    واااایییی😂😂😂😂😂خیلی باحاال بود😂😂😂

    پاسخ:
    ممنون :)

    واااایییی😂😂😂😂😂خیلی باحاال بود😂😂😂


    خخخخخخ

    پاسخ:
    لبت خندون :)

    با درود فروان . مهمانتان بودم و لذت بردم از نوشته های شما . با آرزوی سلامتی در این روزها که تقاضای بزرگیست از درگاه ایزد منان

    پاسخ:
    ممنونم 
    مرسی از حضورتون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی